دم تکانی کومله و دمکرات برای شیطان بزرگ

آکام نیوز: کومله و دمکرات که بارها از سوی آمریکا، رانده شده اند، برای خواهش و تمنا از شیطان بزرگ،نمایندگان خود را راهی واشنگتن کردند تا در سمینار موسوم به انستیتو کرد، از آمریکا بخواهند، به آنها نگاه کند!

به گزارش آکام نیوز، گروهکهای تروریست کردی در سمینار انستیتو کرد در واشنگتن گفتند: اگر آمریکا از ما استفاده کند، پیشمان نمی شود!

در سمیناری که تحت عنوان " انستیتو کرد واشنگتن" برگزار شد، تعدادی از نمایندگان سرکردگان کومله و دمکرات حضور داشتند.

این سمینار روز چهارشنبه ۷ اسفندماه ۱۳۹۸، برگزار شد و در آن تعدادی از شخصیت های سیاسی آمریکایی نیز حضور داشتند.

در این سمینار، نمایندگان گروهکهای تروریست و تجزیه طلب کردی در آمریکا، پیشنهادهایی را در ارتباط با نحوه همکاری ضد انقلاب با آمریکا مطرح کردند.

آرش صالح، نماینده حزب منحله دمکرات کردستان ایران در سخنان خود، ضمن تشریح خلاف واقع اوضاع داخلی ایران و کردستان، اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران با بحران روبرو است و برای اینکه این رژیم را سرنگون کنیم، آمریکا به ما نیاز دارد!

آرش صالح، خطاب به آمریکا گفت؛

به نفع آمریکاست که با گوش دادن به احزاب کردستان ایران، فرصت جدیدی را در ارتباط با ایران برای خود بازکند و آمریکا برای سرنگونی رژیم به کمک احزاب کردستان نیاز دارد!

نماینده حزب منحله دمکرات گفت؛ ارتباطات آمریکایی ها با گروهکهای کردی، می تواند باعث درک و فهم بیشتر و بهتر برای آمریکایی ها در خصوص ایران باشد و همچنین باعث می شود، آمریکا متحدان بیشتری در منطقه برای خود پیدا کند!

در ادامه صلاح بایزیدی نماینده گروهک تروریستی دمکرات نیز با تکرار یاوه گویی های نماینده حزب منحله دمکرات کردستان ایران از آمریکا خواست تا به گروهکهای کردی اعتماد کند!

شایان ذکر است، مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا چندی پیش به نمایندگان این کشور در سراسر جهان دستور داد تا از این پس هیچ ملاقات و گفتگویی با سرکردگان ضد انقلاب انجام ندهند تا مسیر گفتگو و مذاکره با جمهوری اسلامی ایران بطور کامل از بین نرود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا