ائتلاف نیروهای پیشمرگ کومله و دمکرات شکست خورد

آکام نیوز: در چند روز اخیر تلویزیون رووداو اقلیم کردستان عراق در گزارشی از تشکیل ائتلاف نیروهای پیشمرگ دو گروهک تروریستی کومله و دمکرات برای جنگ با جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

 

به گزارش آکام نیوز، یک منبع مطلع در همین ارتباط به آکام نیوز گفت؛ این طرح شروع نشده شکست خورد و ائتلاف نیروهای پیشمرگ، صرفا یک طرح خیالی و تبلیغاتی برای رسانه ها بود.

 

روداو که مدتهاست به اتاق فکر تروریستهای ضد انقلاب تبدیل شده است، اعلام کرده بود؛ تروریستهای دو شاخه کومله متشکل از کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران (شاخه عبدالله مهتدی)، کومله زحمتکشان کردستان (شاخه عمر ایلخانی زاده)، و دو شاخه حزب منحله دمکرات متشکل از، حزب دمکرات کردستان ایران(شاخه مصطفی هجری) و حزب دمکرات کردستان (شاخه خالد عزیزی) در حال تشکیل یک نیروی مشترک پیشمرگ به فرماندهی مشترک این گروهکها، هستند تا بعد از سرنگونی جمهوری اسلامی، در قالب یک یگان واحد در کردستان ایران فعالیت کنند!

 

این طرح که از اساس طرحی آمریکایی است و با حمایت مستقیم مسعود بارزانی انجام می شود، طرحی شکست خورده و غیرقابل قبول از سوی مردم کردستان است.

 

کردستان ایران، کومله و دمکرات را به عنوان گروهکهای تروریست می شناسند و از دهه ۶۰، این گروهکها را از خاک کشورمان رانده اند و برای مردم قابل پذیرش نیست که حکومت اقلیم کردستان عراق، برای حضور مسلحانه ضد انقلاب در داخل کشور که هدفی جز کشتار مردم و ترور و رعب و وحشت در بین مردم ندارند، تبلیغ کنند.

 

متاسفانه سالهاست تریبون این تلویزیون در اختیار سرکردگان ضد انقلاب قرار گرفته شده و مدیران این شبکه به تبعیت از رهبران حکومت اقلیم کردستان عراق، برای این گروهکها تبلیغ کرده و این شبکه را در اختیار فعالیت های تخریبی تروریستها قرار داده اند.

 

در دهه ۶۰ تروریستهای کومله و دمکرات بر سر حاکمیت بر کردستان با یکدیگر درگیر شدند و در این درگیری مسلحانه و خونین، صدها پیشمرگ دو طرف کشته شدند.

 

این درگیری به جنگ برادرکشی مشهور شد و از آن زمان تا به امروز، پیشمرگان کومله و دمکرات نفرت شدیدی از یکدیگر دارند و در هر فرصتی که پیش بیاید به یکدیگر حمله و هتاکی می کنند.

 

سران دو گروهک کومله و دمکرات به خواست اربابان خود، قرار بود با یکدیگر ائتلاف تشکیل دهند اما از آنجائیکه ایدئولوژی و سیاستهای این گروهکها زمین تا آسمان با یکدیگر تفاوت دارد، این ائتلاف هرگز تشکیل نخواهد شد و صرفا یک طرح تبلیغاتی برای جلب توجه محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا