خبرفوری/ درگیری سپاه پاسداران با فرقه تروریستی پژاک در دیواندره/هلاکت چند عضو پژاک/ شهادت فرمانده سپاه مریوان

آکام نیوز: برابر اخبار واصله از استان کردستان، باخبر شدیم یک تیم تروریستی وابسته به فرقه پژاک در منطقه عمومی دیواندره از توابع استان کردستان با نیروهای سپاه پاسداران درگیر شده است.

به گزارش آکام نیوز از کردستان، در پی درگیری نیروهای جان بر کف سپاه بیت المقدس استان کردستان با گروهک ضد انقلاب پژاک، در منطقه عمومی دیواندره، سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی از فرماندهان سپاه بیت المقدس به همراه دو نفر دیگر از رزمندگان اسلام به شهادت رسیدند.

این درگیری امروز سه شنبه ۱۶ آذرماه ۱۳۹۹ روی داده است.

سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی از فرماندهان شجاع و دلیر سپاه بیت المقدس و معاون عملیات قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان، در این درگیری چند نفر از تروریستهای پژاک را به هلاکت رساندند.

سرهنگ شکیبا در یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان به همراه دو نفر دیگر از رزمندگان غیور اسلام, جعفر نظامپور و محمد شکری پس از درگیری و به درک واصل نمودن تعدادی از عناصر این فرقه، شهد شیرین شهادت را با زبان روزه نوشیدند.

این فرمانده فداکار در این اواخر در راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا از هیچ تلاشی دریغ نورزید و در کنار مردم, همراه با سایر تلاشگران عرصه ی سلامت، بعنوان یک مجاهد فی سبیل الله تلاش مؤمنانه و مجاهدانه نمود.

سایت خبری تحلیلی آکام نیوز، شهادت این رزمندگان فداکار و شجاع را به خانواده این عزیزان و ملت ایران تبریک و تسلیت می گوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا