حسین یزدان پناه و توهم کاندید رهبری دولت جمهوری کردستان ایران!

آکام نیوز: در چند روز گذشته، اتفاقی عجیب در گروه حزب آزادی کردستان (پاک) باعث بهت و حیرت افکار عمومی و اپوزیسیون کردی شد.

 

به گزارش آکام نیوز، ماجرا از این قرار است که حسین یزدان پناه همانطوریکه در تصویر می بینید نام خود را بعنوان کاندید دولت جمهوری کردستان ایران؟!! ثبت کرده و از مردم می خواهد به او رای بدهند!

 

اینکه در کدام صندوق رای و اعلام شماره کاندید مورد نظر(حسین یزدان پناه)، چگونه انجام شده ناشی خط دهی پشت پرده طیف پارتی است اما از این حقیقت نباید غافل شد که حسین یزدان پناه از لحاظ عقلی دچار اختلال شده و این بار وارد فضای خواب و خیال شده است.

 

سرکرده حزب آزادی کردستان با اعلام اینکه پاک را منحل کرده و از این پس در خدمت سپاه ملی کردستان خواهد بود، از دیگر احزاب کردی نیز درخواست کرد تا به این فراخوان او لبیک گفته و در خدمت سپاه ملی کردستان باشند.

 

اما احزاب دیگر کردی کوچکترین واکنشی به این توهمات یزدان پناه نشان ندادند و سکوت کردند، سکوتی که سالهاست در قبال حزب آزادی کردستان، انجام می دهند.

 

حسین یزدان پناه هم که از دیگر گروههای کردی سرخورده شده، در اقدامی جنون آمیز، نام خود و اعضای حزبش را بعنوان نامزدهای نهایی دولت موقت کردستان ایران اعلام کرد و از مردم خواست تا به او رای دهند!

 

باید منتظر ماند و دید اعضای حزب آزادی کردستان و دیگر شخصیت ها در روزهای آینده چه واکنشی به این اقدام حسین یزدان پناه نشان خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا