فوری/عملیات کوبنده سپاه علیه احزاب کومله و دمکرات

آکام نیوز: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روز سه شنبه تا چهارشنبه، با انجام حملات توپخانه‌ای گسترده به کوهستان‌های آلانه و حاجی عمران در مرز اقلیم کردستان عراق عناصر مسلح کومله و دمکرات، مستقر در مناطق فوق را مورد هدف قرار داد.

به گزارش آکام نیوز، توپخانه های سپاه پاسداران با انجام حملات توپخانه‌ای گسترده به مقرها و پایگاه های حزب منحله دمکرات کردستان ایران در مناطق آلانه و حاجی عمران در مرز اقلیم کردستان عراق، این عناصر تروریست را مورد هدف قرار داد.

نیروهای گروهک حزب دمکرات کردستان ایران در این مناطق حضور فعال دارند و بارها از این مکان ها برای عملیات های تروریستی در کردستان ایران و اخاذی و باج گیری از کولبران استفاده کرده اند.

هواپیماهای بدون سرنشین جمهوری اسلامی پیش از این حمله، مناطق محل استقرار تروریستها را شناسایی کرده بودند و مختصات جغرافیایی مقرهای ضد انقلاب را در اختیار توپخانه های سپاه قرار داده بودند.

جمهوری اسلامی ایران بارها به تروریستهای ضد انقلاب هشدار داده بود که هر گونه فعالیت تروریستی در داخل کشور با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح کشورمان روبرو خواهد شد.

چندی پیش فرماندهان بلندپایه نیروهای مسلح کشور، هشدار داده بودند برای عملیات بر علیه ضد انقلاب، مکان اصلی حضور تروریستها را هدف قرار خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا