افشاگری آکام نیوز از وجود آشپزخانه مواد مخدر صنعتی در مقر هلگورد کومله زحمتکشان کردستان

آکام نیوز/اختصاصی: از طریق یک منبع خبری موثق در کومله زحمتکشان کردستان باخبر شدیم، در مقر هلگورد کومله، آشپزخانه مواد مخدر صنعتی، ایجاد شده است.

به گزارش آکام نیوز، محمد حکیمی از کادرهای کومله زحمتکشان کردستان، در مقر هلگورد، آشپزخانه و لابراتور تولید مواد مخدر صنعتی راه اندازی کرده است.

بر پایه این گزارش، این پیشمرگ قدیمی گروهک کومله، اتاقک هایی را در چادرهای برپا شده در مقر هلگورد، ایجاد کرده و در این مکان ها میز و اقلام تولید مواد مخدر صنعتی، وجود دارد.

تعدادی از پیشمرگان این گروه در جریان این آشپزخانه قرار گرفتند که آروین اصلانی پیشمرگ کشته شده تیراندازی مرگبار مقر هلگورد کومله زحمتکشان کردستان یکی از این افراد بوده است.

با این توضیحات احتمال اینکه مرگ آروین اصلانی بی ارتباط با این موضوع نبوده باشد قوت گرفته است.

با توجه به اینکه دارودسته محمد حکیمی براحتی مشغول تولید مواد مخدر صنعتی در این مقر هستند و هیچ برخوردی از سوی رهبری کومله با آنها نشده است، در این شکی باقی نمی ماند که این آشپزخانه تولید مواد مخدر صنعتی با اطلاع و هماهنگی سران کومله زحمتکشان کردستان راه اندازی شده است.

برخی اخبار حاکی از آن است که افراد گروه، در حال جمع کردن آشپزخانه بودند که آروین اصلانی و دوستانش متوجه شدند و همین مسئله باعث به وجود آمدن درگیری و در نهایت قتل آروین اصلانی بعنوان یکی از شاهدان شده است.

اخبار و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می شود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا