فوری/افشاگری بی سابقه سایت ملت کردستان عراق؛ پارتی، برای سرکوب تظاهرات کنندگان، نیروهای حسین یزدان پناه را راهی اربیل کرد

آکام نیوز: سایت ملت اقلیم کردستان عراق نزدیک به اتحادیه میهنی کردستان، در یک افشاگری مهم، از سرکوب تظاهرات کنندگان مخالف حکومت اقلیم توسط نیروهای حزب آزادی کردستان خبر داد.

به گزارش آکام نیوز، هیمن مامند روزنامه نگار نزدیک به اتحادیه میهنی که به تازگی از زندان پارتی آزاد شده است در مطلبی تحت عنوان "پارتی، برای سرکوب تظاهرات کنندگان، نیروهای حسین یزدان پناه را راهی اربیل کرده است" از این ماجرا پرده برداشت.

بر اساس این خبر، نیروهای حسین یزدان پناه به دستور پارتی، مقر قائم مقام شهر کلار را به آتش کشیده اند.

این روزنامه نگار مطرح که بخاطر انتقادهایش از حکومت اقلیم مدتها در زندان نیروهای بارزانی بوده، از استفاده حزب آزادی کردستان از حقوق مردم کردستان بشدت انتقاد کرد و گفت؛

حزب یزدان پناه از پول و ثروت مردم کردستان عراق استفاده می کند و در عین حال مردم کردستان عراق را نیز به دستور پارتی سرکوب می کند.

در گذشته نیز بارها اخباری مبنی بر دست داشتن نیروهای حسین یزدان پناه در سرکوب تظاهرات کنندگان و تیراندازی به سمت آنها منتشر شده بود و با این افشاگری، شکی باقی نماند که این گروه که تحت امر پارتی است، در ازای گرفتن حقوق، مزایا و اسلحه، اقدام به قتل و جنایت در حق شهروندان کردستان عراق می کنند.

برخی شنیده ها حاکی از آن است که مردم به ستوه آمده از شرارت های نیروهای حسین یزدان پناه بزودی قصد دارند تا در اعتراض به این اقدامات، بر علیه این گروه دست به تظاهرات بزنند.

خبرهای تکمیلی در همین ارتباط متعاقبا منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا