افشاگری از گروهک پاک؛ حقوق نیروهای حزب آزادی کردستان از جیب مردم کردستان پرداخت می شود

آکام نیوز:اخیرا سایت ملت نزدیک به اتحادیه میهنی کردستان عراق نوشته ای از هیمن مامند روزنامه نگار مطرح و شناخته شده اقلیم کردستان عراق منتشر کرد که وی در این مطلب از برخی مسائل پشت پرده در مورد حزب منحله آزادی کردستان پرده برداشت.

به گزارش آکام نیوز، مامند ضمن افشای ورود تیم های مسلح پاک به اربیل برای سرکوب تظاهرات کنندگان مخالف دولت اقلیم کردستان عراق فاش کرد که؛ به دستور پارتی گردان هایی از حزب آزادی کردستان روانه اربیل شدند تا مردم تظاهرات کننده را در اربیل و مناطق مختلف کردستان عراق سرکوب کنند و این نیروها تحت امر پارتی هستند.

از سویی دیگر مامند به مسئله پرداخت حقوق به این گروه اشاره کرد و ضمن اذعان به اینکه حقوق نیروهای حزب آزادی کردستان از جیب مردم کردستان عراق پرداخت می شود نوشت؛

حقوق نیروهای تحت امر حسین یزدان پناه از بیت المال کردستان عراق یعنی در واقع از خزانه متعلق به شهروندان اقلیم کردستان عراق پرداخت می شود و این نیروها با اینکه از پول مردم ما استفاده می کنند، مردم ما را هم سرکوب می کنند.

افشاگری اخیر سایت ملت و روزنامه نگار مذکور با واکنش های تند نیروهای حزب آزادی کردستان روبرو شده و فشارها به این سایت و روزنامه نگار برای پس گرفتن حرفهای قبلی خود در مورد پاک شدت گرفته است.

حزب منحله آزادی کردستان نیز با صدور بیانیه تندی، همه مخالفان خود را مزدور و اجیره شده جمهوری اسلامی ایران معرفی کردند.

از سویی دیگر مسئله استفاده پاک از ثروت و ذخایر شهروندان اقلیم کردستان عراق، بارها با انتقاد شهروندان و سیاستمداران منتقد پارتی روبرو شده است و مطرح کردن دوباره این موضوع، بار دیگر سرکرده پاک را با چالش بزرگ این بار از سوی مردم کردستان روبرو کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا