تلاش ضد انقلاب برای استفاده از زندانیان برای شورش/ زندانیان کرونایی دروغ شاخدار دشمن

آکام نیوز: در روزهای اخیر تلاش های همه جانبه ای از سوی رسانه های ضد انقلاب برای استفاده از زندانیان جهت پیش بردن اهداف شوم خود، آغاز شده است.

به گزارش آکام نیوز، در روزهای گذشته شایعه ابتلای چندین زندانی از استان های کردستان و آذربایجان غربی توسط گروهکهای ضد انقلاب، کلید خورد.

تمام رسانه های ضد انقلاب در اقدامی سازماندهی شده و هماهنگ، گزارش هایی در خصوص ابتلای زندانیان این دو استان به کرونا منتشر کردند و با این خبرهای دروغ موجی از نگرانی را در بین خانواده های زندانیان به راه انداختند.

تا اینکه چند روز بعد از انتشار شایعاتی مبنی بر ابتلای برخی زندانیان مهاباد و ارومیه در استان آذربایجان غربی و تعدادی از زندانیان استان کردستان و شهرستان کامیاران به ویروس کرونا، این خبرها از سوی مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی رد شد.

حمزه بروجنی مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان غربی ضمن تکذیب شایعات مطرح شده توسط ضد انقلاب در فضای مجازی، گفت: گزارشی از ابتلا یا مرگ زندانیان زندان‌های این استان واصل نشده است و پس از تحیقات این شایعات از اساس کذب است.

همچنین مراد فتحی مدیرکل زندان‌های استان کردستان نیز اعلام کرد: طبق بررسی‌ها و گزارش‌های واصله تاکنون موردی از ابتلا یا مرگ زندانیان زندان‌ کامیاران و هیچ یک از زندان‌های دیگر استان کردستان گزارش نشده است.

بعد از شکست این پروژه توسط دشمن این بار شایعه ضرب و شتم یک زندانی در سقز از سوی ضد انقلاب کلید خورد.

مرکز رسانه قوه قضاییه هم در پی ادعای رسانه‌های ضد انقلاب مبنی بر کشته شدن یک زندانی در سقز بر اثر ضرب و شتم ماموران نیروی انتظامی، دادستان مرکز استان کردستان، ضمن تکذیب ادعای مطرح شده توضیحاتی خطاب به افکار عمومی ارائه کرد.

محمد جباری ضمن رد شایعات منتشر شده گفت: فردی به اتهام سرقت، شاکی خصوصی داشت و به همین منظور قرار وثیقه یکصد میلیون تومانی برای او در نظر گرفته شد که نتوانست آن را تامین کند لذا از سوی شعبه اول دادیاری به زندان معرفی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان تصریح کرد: با توجه به پروتکل‌های بهداشتی زندان این فرد پس از معرفی و قبل از ورود مورد آزمایش ویروس کرونا قرار می‌گیرد و در قرنطینه قرار میگیرد و با توجه به مثبت بودن آزمایش بلافاصله به بیمارستان معرفی می‌شود و وی اصلاً وارد بند زندانیان نمی شود.

جباری با اعلام اینکه پس از بستری در بیمارستان و انجام معاینات مشخص میشود فرد مورد اشاره علاوه بر داشتن علائم کرونا، از ناراحتی قلبی هم رنج می‌برد؛ علت فوت وی را ایست قلبی در بیمارستان عنوان کرد.

از این نوع شایعات در سایتهای ضد انقلاب هر روز به چشم می خورد، با نگاهی به اخبار یک ماه گذشته رسانه های ضد انقلاب در مورد زندانیان، پی می بریم که دشمن این بار که از مردم سرخورده و مایوس شده است دست به دامان زندانیان شده تا برای پیشبرد اهداف شوم خود از زندانیان استفاده کند که در این امر نیز ناکام مانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا