اعدام روح الله زم عبدالله مهتدی را به وحشت انداخت/ سرکرده کومله نگران دستگیری توسط نیروهای امنیتی در کردستان عراق است

آکام نیوز/اختصاصی: بامداد شنبه ۲۲ آذرماه ۱۳۹۹، روح الله زم ( نیما زم ) سرشبکه کانال معاند آمد نیوز به دار مجازات آویخته شد و به سزای اعمال خیانتکارانه خود بر علیه ملت ایران رسید.

به گزارش آکام نیوز، تنها دقایقی بعد از اعلام رسمی اجرای حکم اعدام روح الله زم، سایتها و شبکه های اجتماعی منتسب به گروهک کومله، با اعلام این خبر، از احتمال دستگیری دیگر اعضای سرشناس اپوزیسیون ابراز نگرانی کردند.

بر پایه گزارش رسیده از یک منبع موثق در حکومت اقلیم کردستان عراق، عبدالله مهتدی سرکرده گروهک کومله از حکومت اقلیم کردستان خواستار محافظت نیروهای آسایش حکومت اقلیم کردستان عراق از خود، در جریان رفت و آمدهایش به اردوگاه و خصوصا از فرودگاه بین المللی اربیل به سمت سلیمانیه و از سلیمانیه به سمت اردوگاه زرگویزله ( محل استقرار گروهک کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران ) شده است.

این منبع خبری به خبرنگار آکام نیوز در اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق، گفت؛

عبدالله مهتدی از زمان اعلام خبر دستگیری روح الله زم در عراق، از حکومت اقلیم درخواست محافظت شخصی از خود را کرده بود.

سرکرده کومله با اعلام اینکه دیگر خاک عراق و خصوصا کردستان عراق برای کومله و سرکردگان این گروه امن نیست، از مقامات حکومت اقلیم کردستان، درخواست خودروی ضد گلوله نیز کرده است، درخواستی که با پاسخ منفی حکومت اقلیم روبرو شده است.

گفتنی ست حضور مکرر نیروهای ایرانی در اقلیم کردستان عراق باعث وحشت و نگرانی سرکردگان گروهکهای کردی شده است.

سرکردگان گروهکهای کردی نگران دستگیری خود توسط نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران در جریان رفت و آمدهای جاده ای و برون شهری خود هستند.

عبدالله مهتدی سرکرده کومله از ترس دستگیری بیش از یکسال است که از اروپا به اردوگاه زرگویزله در کردستان عراق بازنگشته است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا