حسین یزدان پناه بر علیه مردم کردستان عراق شمشیر را از رو بست: آقای بارزانی ۱۰ هزار نیرو بدهید تظاهرات را سرکوب می کنم!

آکام نیوز: یکی از شبکه های اجتماعی منتسب به حزب کومه ل اسلامی کردستان( جماعت اسلامی) در خبری اعلام کرد حسین یزدان پناه سرکرده گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان در پیامی به مسعود بارزانی برای سرکوب تظاهرات کنندگان کردستان عراق اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش آکام نیوز، حسین یزدان پناه خطاب به مسعود بارزانی گفته است؛ ۱۰ هزار نیروی کردستان ایران منتظر دستور جنابعالی هستند تا با فرمان شما تظاهرات را سرکوب کنیم.

یزدان پناه از تظاهرات کنندگان بعنوان نیروهای اطلاعاتی و پ.ک.ک نام برده است!

این در حالی است که این تظاهرات کاملا مردمی بوده و توسط احزاب منتقد داخلی اقلیم کردستان سازماندهی شده و معترضان کارمندان دولتی هستند که حقوق آنها داده نشده و بخاطر اختلاس مالی گسترده مقامات حکومت اقلیم، کارمندان مدتهاست حقوقی دریافت نکرده اند.

اما جریانهای نزدیک به بارزانی، این تظاهرات را به عوامل خارجی مرتبط می کنند تا خواسته ها و مطالبات مردمی را به بیراهه بکشانند.

گفتنی است تظاهرات گسترده مردمی بر علیه حکومت اقلیم کردستان در سلیمانیه، حلبچه و تعدادی از شهرهای مهم کردستان عراق همچنان در جریان است و نیروهای حکومت اقلیم تعدادی از معترضان را کشته و زخمی کرده اند.

حزب منحله آزادی کردستان که به پادوی بارزانی ها شناخته می شود، برای سرکوب تظاهرات مردمی شهروندان کردستان عراق اعلام آمادگی کرده است.

شایان ذکر است چندی پیش در آکام نیوز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه نیروهای حزب آزادی کردستان برای سرکوب تظاهرات مردمی با لباس شخصی در بین ماموران لباس شخصی حضور دارند.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا