کمین پیشمرگان کومله و حزب منحله آزادی کردستان برای دختران کرد ایرانی در فضای مجازی+ سند

آکام نیوز: فعالیت گروهک های کومله و حزب منحله آزادی کردستان (پاک) در شبکه‌های اجتماعی خصوصا اینستاگرام و فیسبوک، بر اساس دستورالعمل‌های فریب دختران کرد ایرانی صورت می‌گیرد و اعضای کومله و حزب آزادی کردستان، شبانه روز سعی می‌کنند کنش‌هایی هر چند محدود در ایران را رقم بزنند و در این راستا این بار به سراغ پیج های دختران کردزبان کشورمان رفته اند.

به گزارش آکام نیوز، در چند روز گذشته تعداد زیادی از دختران کردزبان کشورمان در تماس با آکام نیوز از ایجاد مزاحمت های مکرر،تهدید و ارعاب و درخواست های غیراخلاقی پیشمرگان کومله و حزب آزادی کردستان شکایت کرده اند.

گروهک های درمانده کومله و پاک بعد از اخراج از ایران و ورود به کشور عراق و منطقه اقلیم کردستان عراق، در شرایط متفاوتی از چند دهه از فعالیت خود قرار گرفته اند.

این گروهک ها بعد از سالها استقرار در عراق و ناامیدی از دست درازی به نوامیس مردم کردستان ( همان کاری که در دهه ۶۰ انجام می دادند)، این بار برای مزاحمت به فضای مجازی روی آورده اند.

 

اخراج این گروهکها توسط مردم کردستان ایران، باعث شد آنها در این سالها، به انزوا کشیده شوند و نیروهای شان نیز سرخورده و مایوس، برای انتقام از مردم کردستان، این بار به سراغ دختران کردزبان کشورمان رفتند.

پیشمرگان کومله و حزب آزادی کردستان، با حضور در شبکه های اجتماعی و ایجاد صفحات ساختگی و فیک در فیسبوک با هدف فریب و جذب دختران در ایران، عملیاتی شبانه روزی را انجام می دهند.

گرچه عکس اکثر این صفحات واقعی نیستند اما با این حال متاسفانه تعداد زیادی از دختران کردزبان کشورمان در پیام هایی به آکام نیوز اعلام کرده اند که پیشمرگان کومله و حزب منحله آزادی کردستان، با ارسال پیام های غیراخلاقی و … از آنها می خواهند به پیام دوستی شان جواب مثبت بدهند و وقتی با پاسخ تند و منفی روبرو می شوند اقدام به فحاشی های رکیک و غیراخلاقی می کنند.

حتی در گزارش هایی که بدست ما رسیده، پیشمرگان به دختران وعده می دهند در صورت دوستی با آنها و فرار از کشور و حضور در عراق، آنها را راهی اروپا می کنند!!

اولین گام عناصر کومله و حزب آزادی کردستان، برای فریب دختران کشورمان در شبکه‌های اجتماعی، طراحی اکانت‌های فیک با هویت‌های ساختگی است. هر پیشمرگ، بر اساس سرعت عمل و مهارتش، چندین اکانت ساختگی در شبکه‌های اجتماعی مختلف را هدایت می‌کند. این صفحات معمولاً با نام دختران و پسران جوان با علائم مربوط به جریانات کمونیستی و تجزیه طلب راه‌اندازی می‌شوند. در واقع کومله و حزب آزادی کردستان، با اطلاع از جایگاه منفورش در میان مردم کردستان ایران، در بسیاری از مواقع از نام و پرچم خود استفاده نمی‌کنند. آنها با استفاده از علائم حقوق بشری از قبیل حقوق زنان و … یا هشتگ‌هایی نظیر «نه به حجاب اجباری»، «باستان‌گرایی»، «کوردستان» و … در شبکه‌های اجتماعی حضور پیدا می‌کنند.

برای مقابله با مزاحمت پیشمرگان کومله و حزب آزادی کردستان،، شهروندان عزیز خصوصا دختران بدون هیچ سوال و جوابی اقدام به مسدود کردن صفحات آنها کنند و به هیچ عنوان لینک یا عکس های ارسالی از سوی پیشمرگان را باز نکنند چرا که احتمال هک آنها وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا