افشای فایل صوتی محرمانه نشست رهبری گروهک کومله کمونیستی بدون سانسور برای اولین بار در آکام نیوز

آکام نیوز/اختصاصی: آکام نیوز به فایل صوتی نشست رهبری گروهک تروریستی کومله کمونیستی دست پیدا کرد و این فایل را بدون سانسور برای اولین بار فاش می کند.

به گزارش آکام نیوز، یکی از اعضای رهبری کومله کمونیستی که به دلایل امنیتی نام وی محفوظ است، این فایل را در اختیار ما قرار داده است.

در این فایل ها که مربوط به جلسه گفت و شنود کمیته اجرایی حزب کمونیست ایران است، شاهد حملات تند و بی سابقه صلاح مازوجی عضو رهبری کومله و حزب کمونیست ایران به ابراهیم علیزاده سرکرده کومله و حامیان او هستیم.

این جلسه محرمانه به ریاست هلمت احمدیان عضو رهبری حزب کمونیست ایران و کومله کمونیستی برگزار شده است.

سخنران اصلی نیز صلاح مازوجی است فردی که در ماه های گذشته بعنوان لیدر اصلی جریان مخالف رهبری کنونی و سرکرده مخالفان و منتقدان شناخته می شود.

در روزهای اخیر تعدادی از اعضای کومله سخنان صلاح مازوجی و سید ابراهیم علیزاده را منتشر کرده اند اما نسخه ای که برای اولین بار در آکام نیوز منتشر می شود نسخه اصلی بوده است.

نسخه های قبلی که تا کنون منتشر شده اند سانسور شده هستند و سخنان مهم صلاح مازوجی در آنها حذف شده است.

اما در این فایل هایی که ملاحظه می کنید تمام سخنان صلاح مازوجی بدون سانسور و بطور کامل منتشر می شود.

در این فایل صلاح مازوجی رهبری کومله کمونیستی را متهم به حذف جناح خود و منتقدان کرده و هشدار داده است که انشعابی دیگر در کومله قریب الوقوع خواهد بود مگر آنکه رهبری کنونی اجازه دهند صلاح مازوجی و یارانش بطور مساوی در قدرت سهیم باشند و در ارگان های مختلف سازماندهی شوند و به سیاست تکصدایی و تک حزبی و دیکتاتور پایان داده شود.

مازوجی همچنین در این فایل مدعی شد که سرکرده کومله اجازه حضور به او بعنوان عضو رهبری و هیئت اجرایی در نشست های کمیته رهبری را نمی دهد.!

شنیده ها حاکی از آن است که احتمال انشعابی جدی در کنگره پیش روی کومله که قرار است بصورت آنلاین برگزار شود متصور است.

فایل کامل سخنرانی صلاح مازوجی نفر اول جبهه مخالفان را بطور کامل و بدون سانسور در کانال تلگرام آکام نیوز ملاحظه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا