گروهکهای کردی و تروریستهای جیش العدل پشت پرده حوادث سیستان و بلوچستان/ سرکرده موج سوارها علی جوانمردی

آکام نیوز:اتفاقات روزهای اخیر در مرز سراوان حالا به کانون سوء‌استفاده گروهکهای تروریست کردی و جیش العدل تبدیل شده است؛ گروهکهای فرصت طلب و تجزیه طلبی که در همه برهه‌ها با شایعه‌‌‌سازی و جعل خبر به‌دنبال بر‌هم‌زدن آرامش کشور بوده‌اند. حالا سراوان دستمایه‌‌‌ای شده است برای موج‌سواری و بهره‌گیری و بر‌هم‌زدن فضای کشور با سردمداری علی جوانمردی و آواتودی سیا.

به گزارش آکام نیوز، در پی تیراندازی در مرز سراوان در صبح روز ۴ اسفند، معاون امنیتی‌-انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با تشریح این حادثه اظهار کرد: ‌این حادثه ساعت ۸ صبح در مرز شمسر شهرستان سراوان توسط سوخت‌برها در آن طرف مرز رخ داد که با تیراندازی افراد ناشناس یک نفر از سوخت‌برها کشته و تعدادی زخمی شدند.
 

گذرگاه‌های قانونی و مشخص‌شده توسط خود مردم محلی برای استفاده از طرح رزاق و سهمیه سوخت واگذارشده به آنها ساماندهی شده است و همه باید به رعایت قانون و روند اجرای آن و تردد در مرزها احترام بگذارند.

با تحریک و فضا‌‌سازی گروهک های تروریستی کردی و جیش‌الظلم و تحرکات برخی سودجویان در حوزه شهرستان سراوان، درگیری مرزی به‌وجود آمد و متاسفانه در این درگیری دو نفر کشته و تعدادی زخمی شدند.

با حمله عوامل ضد انقلاب به پاسگاه مرزی و سوء‌استفاده بعضی سودجویان سوخت‌بر، برخی با آتش‌زدن یک دستگاه موتورسیکلت، اقدام به سنگ‌پرانی به‌سمت پاسگاه کردند.

گروهک‌های ضد‌انقلاب و معاند از قبل با ترسیم نقشه و ترغیب افراد سودجو دست به این اقدام خرابکارانه زده‌اند و با جوسازی و تشبیه کولبران کرد با سوخت بران بلوچ در آتش این نفاق دمیدند.

(تصویری که ملاحظه می کنید، ضد انقلاب مدعی شده اند هموطن بلوچ ما هستند و توسط مرزبانان کشته شده است! اما این تصویر ۴ سال قبل در کشور افغانستان منتشر شده و اصلا ربطی به ایران ندارد)! مبنی بر کشته شدن هموطن ما توسط مرزبانان است)

با اینکه تمامی ناآرامی‌ها به پایان رسیده و کل استان سیستان و بلوچستان به یمن نیروهای امنیتی و نظامی در امنیت کامل قرار دارد و اوضاع تحت کنترل کامل است اما گروهکهای کردی به سردمداری علی جوانمردی کارمند صدای آمریکا و جاسوس سیا در منطقه، با پخش اخبار و تصاویر فیک و فتوشاپ و حتی اضافه کردن گویش های بلوچی به فیلم های ساختگی، قصد دارند به افکار عمومی القا کنند که وضعیت ملتهب است و از کنترل نظامیان خارج شده و به این ترتیب زمینه سازی شورش در کردستان را هم فراهم کنند!

‌دشمنان درصدد به خطر انداختن امنیت سیستان و بلوچستان و کردستان هستند و برای این هدف شوم ‌دست به هر کاری می‌زنند.

دشمنان نظام از این روند به‌شدت عصبانی هستند و طرح و برنامه‌های مختلفی را برای توقف و جلوگیری از توسعه استان های سیستان و بلوچستان و کردستان به کار می‌گیرند.

اما ‌اکنون در فضایی هستیم که عقلانیت حاکم نیست بلکه احساسات و هیجان غلبه دارد، باید جوانان خود را مراقبت کنیم که احساساتی وارد بازی دشمن نشوند.

خشک و تر، شیعه و سنی، اصول‌گرا و اصلاح‌‌‌طلب و مردم و مسوولان با هم می‌سوزند، دشمن در حال آتش‌اندازی است و ما نباید بی‌تفاوت باشیم باید هوشیار باشیم و مردم قوم خود را هوشیار کنیم.

گروهک‌های ضد انقلاب و معاند از قبل با ترسیم نقشه و ترغیب افراد سودجو دست به این اقدام خرابکارانه زده‌اند و مردم و به ویژه جوانان هوشیار هرگز در دام توطئه های گروهکهای فرصت طلب و علی جوانمردی ها گرفتار نخواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا