فراخوان مهم آکام نیوز خطاب به پیشمرگان تمامی شاخه های کومله، حزب آزادی کردستان، خبات کردستان، اعضای حکمتیست و کمونیست کارگری

آکام نیوز: سایت خبری تحلیلی آکام نیوز با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در پوشش ویژه و اختصاصی اخبار اردوگاه های ضد انقلاب در شمال عراق، از پیشمرگان گروهکهای کومله ( تمامی شاخه ها)، حزب آزادی کردستان (پاک)،خبات کردستان و اعضای حکمتیست و کمونیست کارگری دعوت به همکاری خبری می کند.

به گزارش آکام نیوز، پیشمرگان بر اساس موقعیت سازماندهی در داخل اردوگاه ها و مقرهای سلیمانیه، اربیل، هلگورد، کرکوک و… حقوق مکفی و ثابت از آکام نیوز دریافت خواهند کرد.

پیشمرگان ارگان های واحد آماده، انتشارات، بخش فنی، تاسیسات، روابط عمومی، مقر مهمانان، پذیرش، آموزشگاه، واحد تحقیق و… پاداش های خوبی در ازای همکاری خبری دریافت خواهند کرد.

همچنین اعضای دفتر سیاسی و کمیته مرکزی بصورت ویژه از آکام نیوز حقوق دریافت می کنند.

پیشمرگانی که قصد همکاری خبری دارند، می توانند با مدیریت آکام نیوز از طریق سایت خبری آکام نیوز، اینستاگرام، فیسبوک و کانال تلگرام آکام نیوز، تماس حاصل کنند تا مقدمات همکاری با این عزیزان فراهم شود و بعنوان خبرنگار آزاد آکام نیوز، مشغول بکار شوند.

نام و مشخصات تک تک همکاران محفوظ خواهد بود و تمام مسائل امنیتی و حفاظتی از آنها رعایت می شود.

توضیح مهم:

پیشمرگانی که بخاطر مشکلات مالی و اختلافات داخلی قصد جدا شدن از گروهکها را دارند و یا قصد دارند در شهرها به شکل لاینگری( هواداری) ادامه دهند، پیش از تسویه حساب و هوادار شدن، با ما تماس بگیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با آکام نیوز تماس بگیرید.

” مدیریت سایت خبری تحلیلی آکام نیوز”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا