یک ایرانی جان شهروندان آلمانی را در برابر قاتل جانی نجات داد+ چیا ربیعی: من بعنوان یک ایرانی این کار را کردم+شیطنت تلویزیون رووداو اقلیم کردستان+ فیلم

آکام نیوز: چند روز قبل، یک ایرانی در حادثه حمله یک مهاجم به شهروندان آلمانی حضور داشت و از آن‌ها دفاع کرد.

به گزارش آکام نیوز، چند روز گذشته یک مرد مهاجم سومالیایی در آلمان با چاقو به مردم حمله کرد و ۳ نفر را به قتل رساند و تصمیم داشت تا با چاقو سایر افراد حاضر در محل درگیری را به قتل برساند که یک فرد شجاع مانع این کار شد.

چیا ربیعی، جوان پناهجوی کرد ایرانی که اهل مهاباد است جلوی او ایستاد و درگیر شد و سپس مانع از کشته‌شدن افراد بیشتری شد. رسانه‌های آلمان او را یک ناجی بزرگ معرفی کرده‌اند.

تلویزیون رووداو اقلیم کردستان عراق در اقدامی شیطنت آمیز و تفرقه افکنانه پس از آنکه چیاربیعی در مصاحبه تلویویزنی با رووداو اعلام کرد؛ افتخار می کنم بعنوان یک ایرانی این کار را انجام دادم، خبرنگار رووداو وسط صحبتهای چیا ربیعی پرید و به او گفت؛” بعنوان یک کرد این کار را کردید” و اجازه نداد این ایرانی از واژه ایرانی استفاده کند و تلاش کرد ایرانی بودن وی را حذف کند!

قطعا این اقدام شیطنت آمیز و تفرقه افکنانه رسانه حکومت اقلیم کردستان عراق با اهداف سیاسی و مغرضانه انجام شده است اما جای خوشحالی دارد که این جوان، خود را ایرانی و اهل شهرستان مهاباد می داند.

فیلم شیطنت تلویزیون رووداو را ملاحظه می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا