شکست بزرگ تجمع ضد انتخاباتی گروهک تروریستی کومله زحمتکشان کردستان+برگزاری تجمع تحریم انتخابات پس از انتخابات!+ تصاویر

آکام نیوز: در حالیکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در کشورمان مدتهاست به پایان رسیده، گروهک تروریستی موسوم به کومله زحمتکشان کردستان ( شاخه عمر ایلخانی زاده)، به تازگی تجمعی را با عنوان” تحریم انتخابات و درخواست از مردم برای عدم شرکت در انتخابات”، برگزار کرده است!

به گزارش آکام نیوز، در این تجمع که در پاریس برگزار شده است، پس از برگزاری انتخابات، از مردم خواسته شده تا در انتخابات شرکت نکنند و انتخابات را تحریم کنند!

نکته قابل تامل این است که سایت رسمی گروهک کومله زحمتکشان عنوان داشته که این تجمع بسیار گسترده برگزار شده است! اما همانطوریکه در تصاویر ملاحظه می کنید تعداد شرکت کنندگان که شامل کومله ایلخانی زاده و دو شاخه حزب منحله دمکرات هستند، به ۱۰ نفر بیشتر نمی رسد!

یکی از منابع خبری آکام نیوز گزارش داد که برای این تجمع با اپوزیسیون فارس هم هماهنگ شده بود اما با توجه به پایان انتخابات و اصرار گروهکهای کردی برای در دست داشتن پرچم اقلیم کردستان عراق، اپوزیسیون فارس حاضر به شرکت در این تجمع ۱۰ نفره نشدند.

در نهایت این تجمع که در ساعت ۱۵:۰۰ در میدان سمیشیل شهر پاریس برگزار شده بود، با بایکوت و تحریم دیگر اعضای ضد انقلاب برگزار شد و رهگذران هم کوچکترین توجهی به حضور ۱۰ نفره مخالفان نکردند.

تصاویر خود گویای همه چیز است.

“قضاوت با افکار عمومی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا