افشاگری مهم آکام نیوز/ یارگیری خبات کردستان برای منافقین در کردستان عراق+ نقشه مجاهدین خلق برای جذب نیرو توسط گروهک تروریستی خبات کردستان در اربیل!

آکام نیوز/اختصاصی: اربیل، مرکز اقلیم کردستان عراق، علاوه بر کومله و دمکرات، به پناهگاه امن دیگر تروریستهای شناخته شده از جمله منافقین و خبات کردستان هم تبدیل شده است.

آکام نیوز از طریق یکی از منابع موثق خود در منافقین، به خبر مهمی در همین ارتباط دست پیدا کرد.

به گزارش آکام نیوز، بر پایه گزارش دریافتی که برای اولین بار در آکام نیوز فاش می شود، مریم رجوی سرکرده منافقین با باباشیخ حسینی سرکرده گروهک خبات کردستان،به توافق مهمی دست پیدا کرده است.

رجوی تصمیم گرفته تا از خبات کردستان برای اهداف خود استفاده کند و این پس نیروهایی که از داخل کشور قصد ملحق شدن به منافقین را دارند توسط خبات کردستان در اربیل کردستان عراق جذب خواهند شد.

بر اساس این سناریو، مقرر شده تا خبات کردستان به پناهگاه امنی برای نیروهایی که قصد ملحق شدن به منافقین را دارند، تبدیل شود.

طبق این گزارش، از این پس هر فردی که اعلام کرد قصد ملحق شدن به مجاهدین خلق را دارند، به دلیل عدم داشتن پایگاه منافقین در عراق، به خبات کردستان در اربیل ملحق خواهند شد تا با زیاد شدن نیروها، از آنها به عنوان مجاهدین کرد، در داخل خبات رونمایی شود!

همچنین قرار است بزودی دستورالعمل جذب نیروهای مشترک به مسئولان کمیسیون های سیاسی و نظامی دو گروه، ابلاغ شود.

جزئیات بیشتر این خبر بزودی بصورت اختصاصی در آکام نیوز منتشر خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا