با تلاش عمر ایلخانی زاده، رضا کعبی با اکراه ناچار به پذیرش اتحاد با کومله مهتدی شد

آکام نیوز/اختصاصی: در روزهای اخیر خبر اتحاد دو شاخه کومله زحمتکشان کردستان(عمر ایلخانی زاده) و کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران(عبدالله مهتدی)، جدی شده است.

به گزارش آکام نیوز، بیشترین مخالفت ها با اتحاد، در شاخه عمر ایلخانی زاده و در راس آن رضا کعبی معاون عمر ایلخانی زاده به چشم می خورد.

عمر ایلخانی زاده در یک جلسه درون گروهی، تمام تلاش خود را برای رضایت رضا کعبی به اتحاد به کار بسته است.

بنابر اخبار دریافتی، در نهایت رضا کعبی با اصرارهای فراوان عمر ایلخانی زاده سرکرده کومله زحمتکشان کردستان، راضی به اتحاد با کومله مهتدی شده است.

اما شنیده ها حاکی از آن است که عمر ایلخانی زاده بشدت رضا کعبی را برای راضی شدن به اتحاد تحت فشار گذاشته است و رضا کعبی با اکراه مجبور به پذیرش اتحاد شد.

رضا کعبی بر این باور است که کومله زحمتکشان کردستان در کردستان جایگاه در خور شانی دارد و نباید جوری القا شود که این کومله زحمتکشان کردستان است که برای اتحاد با عبدالله مهتدی دست و پا می زند و در حال التماس برای اتحاد است.

رضا کعبی معاون اول عمر ایلخانی زاده به ظاهر برای اتحاد راضی شده اما قلبا راضی به این اتحاد نیست.

طیف رضا کعبی بر این باور هستند که دلیل انشعاب شخص عبدالله مهتدی و طیف نزدیک به او بوده اند و این عبدالله مهتدی بود که آهنگ جدایی و انشعاب را زد و مقصر کومله زحمتکشان کردستان نبوده به همین علت نباید عمر ایلخانی زاده جوری رفتار کند که ما در حال التماس و خواهش و تمنا برای اتحاد با عبدالله مهتدی هستیم.

اخبار تکمیلی در خصوص اتحاد دو شاخه کومله بزودی منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا