افشای تازه ترین تحولات داخلی در اردوگاه گروهک تروریستی کومله مهتدی/ ماجرای فرار عبدالله مهتدی به اربیل

آکام نیوز/اختصاصی: یکی از منابع خبری آکام نیوز در اردوگاه زرگویزله (محل استقرار گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران – شاخه عبدالله مهتدی) در تازه ترین گزارش ارسالی خود، جدیدترین تحولات داخلی این اردوگاه را فاش کرد.

به گزارش آکام نیوز، پس از اولین حمله ای که به مواضع گروهک تروریستی کومله انجام می شود، در اردوگاه زرگویزله اعلام آماده باش شده و تقریبا اردوگاه خالی از اعضای ارشد رهبری می شود.

کادرها و اعضای رهبری به سلیمانیه و اربیل فرار می کنند، عبدالله مهتدی سرکرده کومله نیز به اربیل فرار می کند.

۲۰ نفر از پیشمرگان نیز در بالای اردوگاه زرگویزله و مقر آموزشگاه، کار نگهبانی از اردوگاه را بر عهده می گیرند.

اغلب پیشمرگان عادی بالاجبار در اردوگاه باقی می مانند اما کادرها و اعضای رهبری اردوگاه را ترک می کنند.

عبدالله مهتدی و عبدالله آذربار راهی اربیل می شوند و بخشی از کادرهای اصلی کومله نیز به “بکره جو” عزیمت می کنند و به این ترتیب کادرها و سران کومله از اردوگاه فراری می شوند.

در کل پیشمرگانی که در اردوگاه باقی می مانند ۸۰ نفر بودند، همین پیشمرگان به تبعیض و نابرابری های صورت گرفته بشدت اعتراض می کنند.

آنها می گویند، رهبران و کادرهای ما مثل زن ترسو هستند و تا زمانیکه آنها در اردوگاه نباشند خطری ما را تهدید نمی کند و بهتر که نباشند تا جان ما در امان باشد، خطر اصلی حضور آنها در اردوگاه است و وقتی نباشند، خطری هم نیست.

نکته جالب توجه این است که پیشمرگان حتی نهار هم نداشتند، چرا که در روز یکشنبه ۲۱/۰۶/۱۴۰۰، مسئول خرید و کارکنان آشپزخانه در اردوگاه نبودند و عملا آشپزخانه تعطیل شده بود و پیشمرگان روز سختی را در گرسنگی سپری کردند.

در اردوگاه هم آماده باش اعلام شد و به پیشمرگان اجازه خروج داده نشد، هدف از این اقدام نیز آن بود که اگر حمله ای صورت گرفت، زنان و کودکان کشته شوند و با مرگ آنها، کومله برای خود خوراک تبلیغاتی تهیه کرده و اقدام به محکومیت جمهوری اسلامی ایران کند!

تاکتیکی که عینا در اردوگاه کومله زحمتکشان کردستان نیز پیاده شد.

ممانعت اعضای رهبری از خروج پیشمرگان و زن و بچه ها از اردوگاه با تنش روبرو شد و اعضای رهبری به شدت از چشم پیشمرگان و خانواده هایشان افتادند.

در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری وضعیت مقداری در اردوگاه عادی شد، اما روزهای سخت هفته های اخیر، را پیشمرگان فراموش نکردند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا