عضو قدیمی گروهک تروریستی کومله در حاشیه دادگاه حمید نوری دستگیر شد+ بهرام رحمانی عضو قدیمی گروهک کومله و حکمتیست با ماموران پلیس زدخورد کرد+ حکم محکومیت صادر شد

آکام نیوز/اختصاصی: برابر اخبار واصله مطلع شدیم یکی از مزدوران قلم بدست گروهک تروریستی کومله و کمونیست کارگری بنام بهرام رحمانی، توسط پلیس استکهلم سوئد دستگیر و پس از بازجویی و محاکمه، حکم محکومیت دریافت کرد.

به گزارش آکام نیوز، بهرام رحمانی برای جلب توجه، خودنمایی و مطرح کردن نامش، در رسانه های ضد انقلاب، به اصطلاح در حال افشاگری در خصوص نیروهای امنیتی و نظامی کشورمان است، فارغ از اینکه تمام مطالب منتشره از سوی این فرد که از اعضای رهبری گروهک تروریستی کومله کمونیستی نیز بوده کذب محض هستند، به اطلاع می رسانیم این جوسازی ها و کنجکاوی های مضحک این فرد بالاخره کار دستش داد و در جریان اختلال در روند دادگاه حمید نوری در استکهلم، از سوی نیروهای پلیس شناسایی و دستگیر شد.

بهرام رحمانی که در سایتهای کومله و حکمتیست در حال پخش و انتشار گزارشات خلاف واقع از روند دادگاه حمید نوری است، یک تیم را تشکیل داد و به اتفاق تیم خود، در سالن ۶ دادگاه بدون مجوز و اطلاع مقامات پلیس و قضایی استکهلم، مستقر شد!

بهرام رحمانی از کومله، حکمتیست و منافقین برای این گزارشات خود، پول های کلانی دریافت کرده است و اخیرا نیز بنیادی موهوم بنام ایران تریبونال نیز به مزدبگیران بهرام رحمانی اضافه شده است.

صبح روز ۲۸ اوت ۲۰۲۱ میلادی، ماموران پلیس از وی مجوز خواستند که با هتاکی های رکیک نامبرده روبرو شدند!

درگیری لفظی بهرام رحمانی و شبکه مرموز وی، جو دادگاه را بهم ریخت و نگهبانان نیز برای دستگیری وی اقدام کردند.

پلیس و نگهبانان حاضر دوربین ها و وسایل دیگر تصویربرداری بهرام رحمانی و شبکه او را ضبط کردند.

نکته قابل تامل این است که بهرام رحمانی و شبکه مزمور وی، حتی از نیروهای پلیس مخفی سوئد هم عکس گرفته بودند.

رئیس و دادستان دادگاه بهمراه پلیس ساعتها بهرام رحمانی و اعضای شبکه او را بازجویی می کنند و در نهایت دادگاه حکم به ممنوعیت ورود بهرام رحمانی و اعضای شبکه مرموز وی به دادگاه را صادر می کند و همچنین وی مجرم شناخته شد و به جزای نقدی نیز محکوم شد.

مقرر شد دادگاه دیگری برای رسیدگی به پرونده این فرد و اعضای تیمش تشکیل شود تا اهداف آنها از عکسبرداری و فیلم گرفتن از ماموران پلیس سوئد و افراد حاضر در جلسه دادگاه مشخص شود.

منابع خبری آکام نیوز مطلع شدند که بهرام رحمانی از سه گروه برای این اقدامات خود حقوق های کلانی دریافت می کند.

گروهکهای کومله، حکمتیست و منافقین، این فرد را ساپورت مالی می کنند اما با جوسازی هایی که در دادگاه به وجود آمد، از این پس ورود بهرام رحماتی و شبکه او به دادگاه ممنوع شد. این اقدام قاطع پلیس و دستگاه قضایی سوئد، قابل تقدیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا