ترور کاوه ایلامی کادر قدیمی گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان+ ماجرای سوء قصد بجان پیشمرگ پاک

آکام نیوز/اختصاصی: خبرهای رسیده حاکی از سوء قصد به جان کاوه ایلامی پیشمرگ و کادر قدیمی گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان توسط این گروهک است.

به گزارش آکام نیوز، کاوه ایلامی روز شنبه ۲۷/۰۹/۱۴۰۰ در مقر پاکشهر، ترور شد.

حزب منحله آزادی کردستان به محض انجام این ترور مبهم، اعلام کرد کاوه ایلامی به دلیل سکته قلبی جانش را از دست داده است!

این در حالی است که طبق خبرهای موثقی که بدستمان رسیده، ریباز شریفی مسئول گردان زاگرس حزب آزادی کردستان، پیش از این سوء قصد، به کاوه ایلامی اتهام جاسوسی برای جمهوری اسلامی ایران را زده بود.

سناریوی طراحی شده برای کاوه ایلامی مبنی بر جاسوسی برای جمهوری اسلامی، از سوی سرکرده این گروهک و با هدایت ریباز شریفی صورت گرفت.

کاوه ایلامی حتی مدتها به خاطر این اتهام واهی، در بازداشت این گروهک بوده و تحت شکنجه های وحشیانه قرار گرفته بود.

تا اینکه روز شنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۰، این گروهک با شلیک گلوله مستقیم به کاوه ایلامی، او را ترور کردند.

این اتهامات واهی صرفا به دلیل اختلاف نظرهای شدید کاوه ایلامی با حسین یزدان پناه و انزجار از سیاستهای حزب آزادی کردستان، به وی وارد شده بود.

ترفند برچسب جاسوسی زدن به اعضای پاک زمانی انجام می شود که فردی در این گروهک برای حزب، به یک معضل تبدیل شود و او را خطر بزرگی ببیند و در نهایت وقتی خطر را بزرگ تر ببینند فرد مذکور را حذف کرده و سپس اعلام می کنند فرد یا خودکشی کرده و یا در جنگ با داعش کشته شده است!

آکام نیوز ضمن تسلیت عمیق به همسر کاوه ایلامی خانم گلارا و پسرانش حسین و سرحد، به این عزیزان توصیه می کند موضوع را حتما از مراجع قضایی پیگیری کنند.

گرچه متاسفانه شاهد هستیم حکومت اقلیم و خصوصا پارتی همواره از جنایاتی که در این گروهک روی می دهد چشم پوشی می کند.

عاقبت تمام پیشمرگانی است که در این گروهک فعالیت می کنند یا مرگ است و یا آوارگی.

پیشمرگان حزب آزادی کردستان که قصد بازگشت به کشور را دارند و یا قصد همکاری دارند با مدیریت آکام نیوز تماس بگیرند، قطعا نام افراد نزد ما محفوظ خواهد بود.

به خانواده مرحوم کاوه ایلامی نیز اعلام می کنیم برای هر کمک و مساعدتی آمادگی داریم و این عزیزان نیز می توانند با ما تماس بگیرند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا