شکست سنگین ضد انقلاب در فراخوان اعتصاب+ تمام بازار و مغازه های کردستان باز بود+ تصاویر و فیلم های اختصاصی آکام نیوز از بازار کردستان

آکام نیوز: صبح روز یکشنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۰، حیدر قربانی عضو  تشکیلات مخفی حزب منحله دمکرات کردستان ایران(راننده ارابه مرگ) در محوطه زندان مرکزی سنندج به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش آکام نیوز، حکم اعدام حیدر قربانی، به اتهام مشارکت در قتل عمدی سه نفر از شهروندان کُرد اهل سنت کُردستان و عضویت در گروهک تروریستی و تجزیه طلب حزب دمکرات کردستان ایران در زندان سنندج اجرا شد.

پس از اعدام این تروریست وابسته به حزب جنایتکار دمکرات کردستان ایران، رسانه های گروهکهای کردی، مجددا شروع به دروغ پردازی در خصوص هویت حیدر قربانی کردند، رسانه های ضد انقلاب حیدر قربانی را یک فعال مدنی بیگناه معرفی کردند و یک روز بعد از اجرای حکم اعدام، تروریستهای ضد انقلاب فراخوان اعتصاب سراسری در کردستان را صادر کردند.

گروهکهای تروریست کردی و در راس آنها حزب منحله دمکرات کردستان ایران، در فراخوان خود از بازاریان شهرهای کردستان خواسته بودند تا امروز ۵ شنبه ۲ دی ماه ۱۴۰۰، در اعتراض به اجرای حکم اعدام حیدر قربانی، مغازه ها و بازار شهر را تعطیل کنند و بر سر کار خود حاضر نشوند.

گروهکهای ضد انقلاب که به خوبی می دانستند مردم هرگز پاسخی به فراخوان های آنها نداده و نخواهند داد، از مردم پیش دستی کرده و تیم های خود را روانه شهرهای مختلف کردنشین کردند و از آنها خواستند صبح زود و از ساعت ۷ صبح که بطور معمول مغازه ها تعطیل هستند، از بازار و مغازه ها فیلم و عکس بگیرند تا وانمود کنند مردم به فراخوان اعتصاب آنها ملحق شده اند!

گروهکهای تروریست کردی در این سناریو، فیلم و عکس هایی از ساعات اولیه صبح که تمام مغازه ها تعطیل هستند گرفته و مدعی شدند مردم به فراخوان آنها جواب داده اند!

طبق اخباری که همکاران ما از شهرهای مختلف کردستان ارسال کرده اند، تمام مغازه ها باز بوده و یک بازاری هم اقدام به تعطیل کردن محل کسب خود نکرده بود، حتی امروز پنجشنبه بر خلاف روزهای دیگر، بازار روز شلوغی را هم پشت سر گذاشته است.

تصاویر و فیلم های اختصاصی خبرنگاران آکام نیوز، مربوط به ساعات بازگشایی مغازه ها در روز پنجشنبه ۲ دی ماه ۱۴۰۰ می باشد.

همانطوریکه ملاحظه می فرمائید تمام بازاریان بر سر کار حاضر بوده و کسی کوچکترین توجهی به فراخوان ضد انقلاب نکرده است و باز هم روسیاهی برای ضد انقلاب ماند و مردم کردستان دوباره به سرکردگان گروهکهای کردی تودهنی محکمی زدند.

تصاویر و فیلم ها خود گویای همه واقعیتهاست و قضاوت را بر عهده افکار عمومی واگذار می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا