دادخواهی پدر پیشمرگ کومله آپو حسینی/ مصاحبه اختصاصی کمپین” علیه باند تبهکار مهتدی” Tomarcampaign)) با پدر آپو حسینی+فیلم

آکام نیوز: پدر آپو حسینی ملقب به یارسان پیشمرگ کومله مهتدی، در مصاحبه ای اختصاصی با کمپین موسوم به” علیه باند تبهکار مهتدی” خواستار حمایت سازمان های حقوق بشری شد.

به گزارش آکام نیوز، اخیرا، کمپینی با امضای صدها نفر در محکومیت قتل وقیحانه آپو حسینی پیشمرگ کومله مهتدی، به راه افتاده است.

گروهک تروریستی و جنایتکار کومله پس از قتل مرموز آپو حسینی، طی اطلاعیه ای بی شرمانه مدعی شدند که این پیشمرگ کومله هم، مثل ۱۷ پیشمرگ دیگر که طی سالهای اخیر در اردوگاه کومله کشته شده اند، خودکشی کرده است!

این ادعای واهی و مرسوم در گروهک تروریستی کومله این بار با واکنش تند خانواده آپو حسینی روبرو شد.

پدر آپو پس از دوندگی های زیاد و شکایت، نهایتا موفق شد حکم دستگیری دو تن از اعضای ارشد گروهک تروریستی کومله به جرم قتل عمد آپو حسینی را بگیرد.

اما متاسفانه عبدالله مهتدی به واسطه نفوذی که در حکومت اقلیم کردستان دارد، قصد تحویل دادن قاتلان را ندارد و طبق خبرهای موثق قصد کارشکنی در روند رسیدگی عادلانه به این پرونده را دارد.

صحبتهای پدر آپو حسینی را ملاحظه می کنید.

لازم به ذکر است افرادی که از جنایات گروهک تروریستی کومله مهتدی به ستوه آمده اند و قصد محکومیت این باند تبهکار را دارند، می توانند با مراجعه به کمپین Tomarcampaign در فیسبوک، به خیل امضاکنندگان محکومیت گروهک تروریستی کومله مهتدی ملحق شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا