جزئیات پرونده عادل کیانپور بصورت اختصاصی در آکام نیوز+ ذوق زدگی گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان از مرگ عضو ناراضی

آکام نیوز/اختصاصی: در روزهای گذشته، گروهک های تروریست کردی خصوصا حزب منحله آزادی کردستان اقدام به جعل خبر و دروغ پردازی در خصوص عادل کیانپور عضو سابق این گروهک کردند.

به گزارش آکام نیوز، تلویزیون های ایران اینترنشنال، بی بی سی فارسی، مسیح علینژاد و رسانه های اقلیم کردستان عراق نیز در ادامه این جوسازی، اقدام به بازنشر یک خبر دروغ کردند.

به همین منظور و برای اطلاع خوانندگان، جزئیات این پرونده را مرور می کنیم.

عادل کیانپور اهل مسجد سلیمان بود که در تاریخ ۰۲/۰۷/۱۳۹۷ از کشور فرار کرده و به عضویت گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان در اربیل اقلیم کردستان عراق در می آید.

تا اینکه مدتی پس از حضور در این گروهک، متوجه می شود تمام تصوراتی که از این گروهک داشت غلط بوده و در جریان تروریست بودن حزب آزادی کردستان قرار می گیرد و در اعتراض به سیاستها و عملکرد این گروهک، با آنها درگیری لفظی پیدا می کند.

تا اینکه در سال ۱۳۹۸ که عادل کیانپور اعلام می کند قصد بازگشت به کشور را دارد، از سوی حزب آزادی کردستان دستگیر شده و در بازداشت این گروهک، مورد شکنجه های شدیدی قرار می گیرد.

نامبرده برای نجات از این وضعیت، از یک فرصت استفاده می کند و از بالای ساختمان حزب آزادی کردستان خود را به پایین می اندازد تا او را برای مداوا به بیمارستان منتقل کنند.

عادل پس از بستری شدن از فرصت حضور در بیمارستان استفاده کرده و اقدام به فرار می کند.

در نهایت این عضو گروهک پاک، در اوایل سال ۱۳۹۸ به کشور بازمی گردد و خود را تسلیم نیروهای امنیتی می کند.

در چند روز گذشته که عادل کیانپور در زندان، فوت می کند، گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان، با ذوق زدگی تمام از این فرصت استفاده کرده و ضمن دروغ پردازی، اعلام می کند که او با تزریق آمپول کشته شده است!!

حزب منحله آزادی کردستان در حالی نقش دایه مهربان تر از مادر را برای عادل کیانپور بازی می کند که، این شخص از اعضای بشدت ناراحتی حزب بود و حتی وقتی به این گروهک، اعلام کرده بود قصد بازگشت به کشور را دارد تحت وحشیانه ترین شکنجه ها قرار گرفته بود.

جزئیات بیشتر این ماجرا بزودی در آکام نیوز منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا