عادل کیانپور شاکی خصوصی داشت+ کیانپور بخاطر مسائل مالی در زندان بود و حبس وی ربطی به مسائل امنیتی نداشت+ اطلاعیه مضحک حزب منحله آزادی کردستان در ارتباط با فوت عضو سابق این گروهک

آکام نیوز/اختصاصی: همانطوریکه وعده داده بودیم طی چند خبر و گزارش به تحلیل و ارزیابی پرونده مرحوم عادل کیانپور خواهیم پرداخت.

به گزارش آکام نیوز، در پی انتشار خبرهای مربوط به مرگ عادل کیانپور عضو تسلیمی گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان، این گروهک با صدور بیانیه عجیب و سراسر کذبی، مدعی شد مرحوم کیانپور به دلیل اتهامات سیاسی در زندان بوده است.

این گروهک که سابقه طولانی در انتشار اخبار دروغ دارد مدعی شده که علت مرگ عادل کیانپور تزریق آمپول ماده کشنده رایسین توسط نیروهای امنیتی بوده است!

این گروهک در ادامه بدون آنکه کوچکترین اشاره ای به بازداشت و شکنجه های شدید عادل کیانپور در زمانی که قصد خروج از این گروهک و بازگشت به کشور را داشت بکند، سعی کرد تا در سناریویی ناشیانه و کودکانه، وانمود کرد یک فرد تسلیمی که با پای خود به کشور برگشته، در زندان ترور شده است!!!

این ادعاهای مضحک در حالی مطرح می شود که صدها پیشمرگ تسلیمی از اعضای رده بالای گروهکهای تروریست کردی به کشور بازگشته و تسلیم شده و هم اکنون آزادانه در حال زندگی در کشور و در بین اعضای خانواده خود هستند.

کیانپور در شهریورماه ۱۳۹۸ به این گروهک ملحق شده بود و در گردان اسعد بختیاری تیپ زاگرس سازماندهی شد.

این گروهک برای وی نام مستعار هربورد را انتخاب کرده بودند اما مدتی بعد که متوجه ماهیت این گروهک تروریستی می شود اعلام می کند قصد تسویه حساب و بازگشت به کشور را دارد که مورد غضب و خشونت وحشیانه سرکردگان حزب آزادی کردستان قرار گرفته و بازداشت می شود. عادل در نقشه ای از پیش طراحی شده خود را به بالای پشت بام مقر می رساند و از آنجا خود را به پایین پرتاب می کند تا زخمی شده و گروه ناچار شوند وی را به بیمارستان اعزام کنند و به محض بستری شدن از فرصتی استفاده می کند و از بیمارستان فرار و به کشور بر می گردد.

عادل کیانپور پس از بازگشت به کشور، خود را به نیروهای امنیتی معرفی نمی کند و مدتها بدون معرفی در شهر رفت و آمد می کند که به همین علت از سوی نیروهای امنیتی دستگیر شده و به مقام قضایی معرفی می شود.

مقام قضایی نیز به علت آنکه این عضو گروهک تروریستی پاک خود را معرفی نکرده بود به وی حکم زندان می دهد.

وی پس از گذراندن دوران محکومیت خود از زندان آزاد می شود اما بخاطر مشکلات مالی دوباره به زندان می افتد.

در روزهای اخیر نیز ذبیح الله خدائیان، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری اعلام کرد، حسب اطلاع از دادگستری اهواز، عادل کیانپور در حال اعتصاب غذا نبود و علت محکومیت وی نیز مالی بوده است، این فرد هیچ اتهام سیاسی و امنیتی نداشت و صرفا محکومیت مالی داشت.

آکام نیوز نیز با بررسی این پرونده و تماس با مقامات مطلع، کسب اطلاع کرد که عادل کیانپور به علت مسائل مالی در زندان بوده و دوران محکومیت قبلی وی در ارتباط با مسائل عدم خود معرفی، مدتها بود به اتمام رسیده بود.

بزودی زوایای پنهانی این پرونده و ناگفته های این پرونده در آکام نیوز منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا