واکنش گسترده به مصاحبه نادر کیانی/ گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان، ده‌ها کمپین توهین‌آمیز به راه انداخت

آکام نیوز: انتشار مصاحبه اختصاصی نادر کیانی خبرنگار بولتن نیوز، با آرام احمد کارشناس، تحلیلگر و روزنامه‌نگار شناخته‌شده اقلیم کردستان عراق، واکنش‌های گسترده ای به همراه داشت.

به گزارش آکام نیوز، حسین یزدان پناه سرکرده گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان (پاک) که از این مصاحبه بشدت خشمگین و عصبانی شده است، به نیروهای خود در شبکه‌های اجتماعی دستور داد تا با راه‌اندازی کمپین و #ئارام – ئه حمه د-سیخوری-سپای-پاسداران. (آرام احمد جاسوس سپاه پاسداران) خشم و عصبانیت خود را نشان دهند و به‌این‌ترتیب با الفاظ رکیک و ناشایست آرام احمد و نادر کیانی را خطاب قرار داده و در سطح وسیعی این فحاشی‌ها را منتشر کردند.

گروهک تروریستی حسین یزدان پناه، بدون آنکه پاسخ سؤالات کاک آرام احمد را بدهند، صرفاً سعی کردند با فرار روبه‌جلو، ذهن افکار عمومی را به سمت دیگری بکشانند.

این گروهک در کمپین‌های خود عنوان کردند که دیگر برای ما مشخص‌شده که آرام احمد سر در آخور سپاه پاسداران کرده و از دهانش بوی… بیرون می‌ریزد.

فحاشی‌های غیراخلاقی این گروهک به حدی بود که مخاطبان و خوانندگان سایتهای این گروهک نیز با اظهار تأسف از این شیوه برخورد با مخالفان و منتقدان و روزنامه‌نگاران، این گروهک را گروهی بددهن و فحاش خواندند که بجای آنکه پاسخ ابهامات را بدهند، صرفاً به لجن پراکنی می‌پردازند.

مصاحبه آرام احمد حاوی نکات بسیار مهمی بود، ایشان به‌صراحت اظهار داشتند که حزب منحله آزادی کردستان نه‌تنها حزب و جریان سیاسی نیست بلکه گروهی هستند که زیر نظر بارزانی اداره می‌شوند و پارتی این گروهک را برای استفاده‌های تبلیغاتی تأسیس کرده است.

آرام احمد این گروه را گروهی فاسد و خرابکار خواند و از جوانان کردستان ایران خواست تا بجای آنکه فریب این گروهک را بخورند، به وضعیت کردهای عراق نگاه کنند و ببینند مردم کردستان عراق در چه وضعیتی زندگی می‌کنند و احزاب کردستان عراق چه بر سر مردم آورده‌اند.

به‌زودی بخش دوم مصاحبه با آرام احمد نیز منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا