افشای هویت واقعی شعبان محمدی، عضو دستگیری انجمن صنفی معلمان کردستان+ شعبان محمدی پدر چیاکو محمدی فرمانده نظامی گروهک تروریستی کومله و متجاوز به دختر پیشمرگ است

آکام نیوز/اختصاصی: اخیرا گروهک تروریستی کومله در اخبار خود، موضوع دستگیری شعبان محمدی از اعضای انجمن صنفی معلمان کردستان را در صدر اخبار خود قرار داده است.

به گزارش آکام نیوز، صبح روز یکشنبه دهم بهمن ماه ۱۴۰۰ شعبان محمدی توسط نیروهای امنیتی دستگیر می شود و دستگیری وی ارتباطی به مسائل صنفی معلمان ندارد.

برای اطلاع خوانندگان عزیز، به اطلاع می رسانیم که شعبان محمدی پدر فرمانده نظامی گروهک تروریستی کومله، چیاکو محمدی است.

طبق اخبار موثق دریافتی از شمال عراق، مطلع شدیم اخیرا چیاکو محمدی اهل بانه، به دختر نگونبختی بنام ث تجاوز کرده است.

پس از تجاوز چیاکو به ث، نامبرده مجبور به ترک اردوگاه شد و هم اکنون در شهر سلیمانیه آواره و مشغول کارگری در رستوران هاست.

نکته قابل توجه این است که چیاکو برای لاپوشانی جنایت خود، به کمیته مرکزی کومله اطلاع داده که این دختر، نفوذی جمهوری اسلامی بوده است!

ث، بعد از این اتهام سنگین و دروغین، یک بار نیز دست به خودکشی زد.

گروهک تروریستی کومله حتی برای نامبرده کارت هواداری هم برای اقامت در سلیمانیه صادر نکرد بناچار ث از گروهک خبات کردستان، کارت لاینگری(هواداری) دریافت کرده تا بتواند برای امرار معاش کارگری کند.

طبق آخرین اطلاعات دریافتی، وضعیت این دختر بشدت وخیم است.

این سرنوشت تک تک دخترانی است که فریب وعده و وعیدهای دروغین گروهک های تروریستی را می خورند و دست آخر بعد از تجاوز، یا ناچار به خودکشی می شوند و یا آواره کوچه و خیابان های کردستان عراق می شوند.

آکام نیوز برای هر گونه کمک و مساعدت به این دختر مظلوم، اعلام آمادگی می کند.

 

 

یک دیدگاه

  1. هم خبرتون جعلیه و هم تصویری که اینجاگذاشتین رو برش دادین , قسمت بالای کادری که در تصویر در دستان آقای محمدی هست رو چرا برش زدین؟؟

    فقط اینو بگم با این کار ها نمیتونید جلوی رشد عدالت خواهی رو بگیرین.

    جای معلم زندان نیست.
    نه به زندان اندیشە.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا