آخرین وضعیت داخلی اردوگاه زرگویزله گروهک تروریستی کومله+ بحران سوخت و تامین مایحتاج عمومی پیشمرگان و خانواده ها

آکام نیوز/اختصاصی: مطلع شدیم، اردوگاه کومله با بحران جدی سوختی و تامین مایحتاج عمومی پیشمرگان و خانواده هایشان روبرو شده است.

به گزارش آکام نیوز، بر پایه این گزارش، تانکرهای اردوگاه زرگویزله، خالی شده و به هر خانواده تنها ۵ لیتر سوخت برای هر شبانه روز داده می شود.

این در حالی است که سرمای سوزناک اردوگاه، امان پیشمرگان و خانواده هایشان را بریده و با این کمبود سوخت، پیشمرگان و زن و بچه هایشان، در سرمای شدید به سر می برند.

لوله های آبرسانی اردوگاه نیز دچار یخ زدگی شده است.

اعتراض گسترده خانواده ها به کمبود شدید سوخت و آب آشامیدنی، ادامه دارد و سرکردگان کومله نیز کوچکترین اقدامی برای حل این بحران ها بعمل نیاورده اند.

همچنین در اردوگاه کومله، پیشمرگان تنها ۴ ساعت در طول روز برق دارند، این در حالی است که اعضای کمیته مرکزی کومله و دفتر سیاسی، از موتورهای بزرگی برای تامین برق اتاق هایشان استفاده می کنند. این موتورهای برق با باتری شارژ می شوند و اعضای مرکزیت کومله، با این اوصاف، مشکلی در تامین برق هم ندارند.

این تبعیض و نابرابری باعث اعتراض پیشمرگان به اعضای کمیته مرکزی شده است.

عمر ایلخانی زاده، رضا کعبی، آرام مدرسی، عطا ناصر سقزی و نوید مهرآور،از جمله اعضای مرکزی کومله هستند که برای رفاه و راحتی خود، هر کاری نیاز باشد انجام می دهند، از شارژ کردن مداوم باتری های موتورهای برق گرفته تا تامین سوخت و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا