یک مقام امنیتی در گفتگوی اختصاصی با سایت خبری آکام نیوز: شعبان محمدی عضو فعال تشکیلات مخفی گروهک تروریستی کومله بود/ دستگیری پدر چیاکو محمدی پیشمرگ کومله صنفی نیست

آکام نیوز/اختصاصی: در روزهای گذشته خبری در خصوص دستگیری شعبان محمدی پدر پیشمرگ گروهک تروریستی کومله چیاکو محمدی در سایت خبری آکام نیوز منتشر شد.

به گزارش آکام نیوز، به درخواست مکرر خوانندگان آکام نیوز و برای اطلاع بیشتر از جزییات این پرونده با یک مقام امنیتی مطلع در پرونده شعبان محمدی تماس گرفتیم و جزییات دستگیری این فرد را که گروهک تروریستی کومله از او بعنوان معلم آزادیخواه نام می برد و اخبار مربوط به دستگیری وی تیتر یک سایتهای گروهک تروریستی کومله کمونیستی، بود، را جویا شدیم.

این مقام امنیتی در خصوص شعبان محمدی گفت؛

پسر شعبان محمدی از پیشمرگان گروهک تروریستی کومله – سازمان کردستان حزب کمونیست ایران است. پسر وی از افراد سابقه دار کومله است که خبر تجاوز وی به یک دختر را نیز سایت شما منتشر کرده بود.

شعبان به واسطه حضور پسرش در کومله، به عضویت در تشکیلات مخفی کومله در آمده بود و در پوشش معلمی، در حال شستشوی مغزی دانش آموزان کشورمان بود.

وی به بهانه اعتراضات صنفی معلمان، وارد صفوف معترضان شد تا به اهداف سیاسی و تشکیلاتی خود برسد و بعنوان نفوذی گروهک تروریستی کومله و تحت پوشش اعتراضات معلمان، برای گروهک تروریستی کومله، خبرسازی می کرد.

نامبرده با هوشیاری نیروهای امنیتی شناسایی شد و در نهایت روز دهم بهمن ماه به اتهام همکاری و جاسوسی برای گروهک تروریستی کومله ( شاخه ابراهیم علیزاده) همان گروهی که پسرش هم از پیشمرگانش است، دستگیر و بازداشت شد.

نامبرده بارها و به کرات بصورت مخفیانه و چند بار هم به بهانه ملاقات با پسرش به اردوگاه زرگویز رفت و آمد کرده بود و در این رفت و آمدها، طی دیدار با سرکردگان کومله، دستورات را دریافت و برای اجرای فرامین گروهک تروریستی کومله، به کشور باز می گشت.

با مشخص شدن هویت این فرد و با دستگیری نامبرده، گروهک تروریستی کومله هر روز اخبار دستگیری این فرد را پوشش می داد.!

این مقام امنیتی در پایان ضمن هشدار به دیگر اعضای تشکیلات مخفی و هواداران گروهک تروریستی کومله گفت؛

دستگیری شعبان محمدی، می تواند درس عبرتی برای دیگر مزدوران و وطن فروشانی باشد که تحت پوشش مشاغل مختلف، قصد نفوذ و برهم زدن نظم و امنیت جامعه را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا