حمله شدیدالحن کازیوه ارمناقی روانشناس به سروه ناصری عضو رهبری گروهک جنایتکار کومله کمونیستی در پی تجاوز وحشتناک پیشمرگ کومله به کودک ۴ و دعوت سروه ناصری به سکوت مادر بچه+فیلم سخنان کازیوه

آکام نیوز: اخیرا فایلی صوتی از گفتگوی همسر سابق بهمن مردوخی دلژین احمدی با سروه ناصری عضو رهبری کومله کمونیستی منتشر شده که در این فایل صوتی و در پی افشاگری های مادر یک کودک ۴ ساله در مورد تجاوز یک پیشمرگ مرد به کودکش در اردوگاه زرگویز، سروه ناصری همسر ابراهیم علیزاده و عضو رهبری گروهک تروریستی کومله، به مادر کودکی که به او تجاوز شده هشدار می دهد که سکوت کند و به کسی ماجرا را نگوید!

به گزارش آکام نیوز، این در حالی است که سروه ناصری و گروهک کومله مدعی دفاع از حقوق زنان و کودکان هستند!

در پی این ماجرای تلخ، کازیوه ارمناقی روانشناس، در یک لایو جنجالی سخنانی را خطاب به سروه ناصری بیان کرد.

ویدیوی این سخنان را ملاحظه می فرمائید و برای آن دسته از عزیزانی که فارس زبان هستند، متن ترجمه شده فارسی این لایو در زیر منتشر می شود.

کازیوه: سلام به همه شما عزیزان بحث امشب در مورد پیدوفیلی است، در ابتدا دوست دارم در مورد پدوفیلی صحبت کنم.

بر اساس تئوری های روانشناختی به هر کسی که سنش بالای ۱۶ سال باشد و با بچه زیر ۱۳ رابطه جنسی داشته باشد به او پدوفیل می گویند.

پدوفیل یعنی کسی که دنبال این نوع روابط است.

افرادی که از نظر روانی بیمار هستند و این افراد نباید آزادانه در جامعه باشند باید تحت درمان قرار بگیرند به آنها دارو می دهند، تا حالشان بهتر شود، این افراد نباید در اجتماع آزادانه بگردند.

اما پدوفیلی درست است یک بیماری روانی است اما جنایت هم محسوب می شود.

همیشه این فرد بیمار محسوب نمی شود، گاهی افراد این فرد چون مست بوده یا به هر دلیلی به هر کودکی تجاوز کند پدوفیلی محسوب می شود.

در دنیا از هر ۳ بچه به یک بچه تجاوز می شود و متجاوزان از افراد نزدیک خانواده هستند این پدیده تنها در مورد دختران نیست، در بین مردها و زنها هم روی می دهد.

دلیل این بحث پدوفیلی امشب من، به حادثه ای برمی گردد که در کومله اتفاق سید ابراهیم علیزاده روی داده است.

یک کودک ۴ ساله از سوی رفیق پدرش مورد تجاوز قرار گرفته و کومله تنها کاری که کرده این فرد را از حزبش بیرون کرده اما واکنش دیگری نشان نداده در حالیکه این فرد باید مورد تحقیق و بازجویی قرار می گرفت و مشخص می شد که آیا این فرد واقعا بیمار بوده که اگر بوده باید درمان می کردند و اگر بیمار نبوده، باید زندانی می شد و تنها اخراج نمی شد و به اخراج بسنده نمی کردند.

این شخص از دیدگاه من که روانشناس هستم در مورد کودکان و حقوق کودکان کار می کنم به جرات می گویم باید مجازات می شد و به راحتی نباید به حال خود رها می شد، معلوم نیست به چند نفر دیگر تجاوز کرده  و یا بعد از این آزادی تجاوز خواهد کرد.

در اینجا دوست دارم مطلبی را برای شما بخوانم که صدا و ویدیوی او منتشر شده است.

سروه ناصری همسر ابراهیم علیزاده که از اعضای رهبری این حزب هم هست به شیوه ناشایست و عقب مانده، در حال سرپوش گذاشتن بر روی این جنایت است و این موضوع را سرکوب می کند.

کسی که می گوید صدای زنان و کودکان است و ضد ظلم و ستم است، اما خودش در حال ستم دو برابری بر علیه زنان و کودکان این حزب است.

مطلبی که من می خوانم با صدای این خانم نیست اما خودم می خوانم.

زنی که خودش را جامعه شناس می داند، این حرفها را می زند و در حال سرپوش گذاشتن روی این موضوع است شما خوب صدایش را گوش کنید.

نام مادر بچه را هم می گوید اما من نامش را نمی گویم تا همه جوانب را در نظر بگیریم.

این خانم (سروه ناصری) می گوید؛

{سلام قربانت بشم، یک خواهش از تو دارم، اگر خودت دبیرخانه بودی و خودت اینجا بودی می دیدی وضعیت چطور است ما در آماده باش بودیم و وضعیت خوبی نداشتیم وگرنه تصمیم قطعی همان شب گرفته شد، اما تو بخاطر حرمت بچه ات باید ساکت باشی، تا فردا هم به خودت طعنه نزنند و بگویند این مادر، بچه شیرخواره را رها کرد و رفت، این موضوع نباید فاش شود نباید کسی بداند. جهت اطلاعت اقدام هم شد و تمام هم شد فقط خواهش می کنم به کسی نگو. در اینجا هم فقط ۴ نفر خبر دارند کس دیگری نباید بداند، این بچه فردا بزرگ می شود و همه او را مسخره می کنند نباید  کسی این را بداند و محرمانه نگه دار، این راز برای آینده بچه ات مهم است این بچه است از نظر روانشناسی به این مسائل هم نگاه کن باشه عزیزم؟ }

این حرفهای زنی است که خودش را رهبر جنبش زنان می داند خودش را صدای زنان می داند من در اینجا واژه به واژه حرفهای این زن را تشریح می کنم این زن مثل فائزه رفسنجانی است و از فائزه هم بدتر است.

او می گوید تو خودت اینجا نیستی وضعیت را نمی بینی هر کدام از ما در یک جایی هستیم آماده باش هستیم.

یعنی آماده باشی و حزبت را در راس کرامت یک بچه و زن قرار می دهی؟ یعنی انسانیت برایت مهم نیست برایت مهم نیست این بچه و مادرش چقدر مهم هستند؟ حزبت که در آماده باش است از آنها مهمتر است و کسی نباید بدی های حزبت را بداند؟؟!!

یعنی جوری حرف می زند که تمام مبارزه جنبش زنان را زیر سوال می برد.

تمام حقوق کودکان را زیر سوال می برد.

خانم اگر حزبت برایت مهم است چرا هر روز می گویی حقوق زنان اینطور است و زنان در کردستان و ایران فلان بدبختی ها را دارند.

برای افرادی که نمی دانند موضوع چیست می گویم؛

زن و مردی از هم جدا شدند و مادر می رود و این بچه به همان شیوه دیگر احزاب که بچه را به مادر نمی دهند، در این حزب هم بچه به مادرش داده نمی شود. بچه پیش پدر می ماند، یک شب پدرش با دوستش در حال خوردن مشروب بودند مشروب زیادی می خورند و پدر بچه در حالت مستی می خوابد! بعد وقتی سروصدا می شود می بینند رفیق پدر در حال تجاوز به دخترش است و شلوار او را پایین کشیده است و بچه جیغ می کشد و…

پدر شکایت می کند و کار به دبیرخانه کومله علیزاده و سروه ناصری می کشد.

فرد متجاوز را از حزب اخراج می کنند بدون اینکه مجازات و بازجویی شود.

تنها او را از حزب اخراج می کنند همه می دانیم مجازات یک فرد متجاوز چیست؟

معلوم نیست این فرد به چند بچه دیگر تجاوز کرده اما اینجا یک جنایت روی داده و به یک بچه تجاوز شده است حزبی که مدعی دفاع از حقوق زنان و کودکان است تلاش می کنند صدای مادر را خفه کند.!

بچه که با مادرش تلفنی حرف می زند موضوع را به مادرش می گوید مادرش در فیسبوک ماجرا را فاش می کند و سروه فوری با او تماس می گیرد و می گوید ما در آماده باش هستیم نباید به کسی بگویی نباید فاش شود و بعد خانم سروه ناصری در پایان می گوید؛ تصمیم قطعی همان شب گرفته شد،

اما تصمیم قطعی چه بود؟

اخراج متجاوز!

بدون آنکه به این فکر کنند که آیا این فرد به افراد دیگری هم تجاوز کرده یا می کند؟

اینها برای این حزب مهم نیست الان هم می خواهند مردم ستمدیده را نجات دهند، در حالیکه نمی توانند افراد ظلم دیده اردوگاه خودشان را نجات دهند!

سروه خطاب به مادر بچه می گوید؛ بخاطر حرمت بچه ات این حرف را نزن.

خانم سروه ناصری، حرمت این بچه همان شب شکسته شد، این بچه اتفاق آن شب را فراموش نمی کند، من با این نوع کودکان حرف زده ام.

یک مرد ۵۰ ساله بیمار من بود، گریه می کرد، می گفت؛ هنوز هم یادم هست وقتی ۵ ساله بودم به من تجاوز شد، الان این فرد هنوز بعد از سالها، این خاطرات را بیاد دارد و بارها ازدواج کرده اما چون نمی تواند با همسرش رابطه زناشویی داشته باشد جدا می شود، چون رابطه جنسی را یک گناه و تجاوز می بیند. می گوید موقع رابطه جنسی این کابوس یادم می آید، نمی دانم چطور به زنم بگویم که نمی توانم رابطه داشته باشم، بارها خواسته ام خودکشی کنم الان حسرت به دل هستم با رفقایم بروم شنا کنم چون احساس می کنم همین افراد هم می خواهند به من تجاوز کنند.!

یک نفر دیگر می گفت از وقتی به من تجاوز شده مدام بی اختیار باد معده من خالی می شود، من شرم دارم، خجالت می کشم.

سروه تو روانشناس نیستی تو از بچه ای حرف می زنی که به او تجاوز شده. اما این بچه انسان است شاید تو او را بچه بی عقل بدانی، اما او انسان است.

این خانم(سروه ناصری) مثل جنایتکاران حرف می زند، مثل مغزهای عقب مانده خطاب به مادر بچه گوید: این کار را نکن تا فردا به تو هم نگویند مادر بچه شیرخواره اش را رها کرد!.

خانم سروه ناصری تو از چه حقوق زنانی حرف می زنی؟

مگر بچه رها کردن و طلاق کردن و تعدد ازدواج عیب است؟

اگر عیب است چرا بچه های عبدالله دارابی را رها کردی؟

برای اینکه خودت با ابراهیم علیزاده ازدواج کنی از عبدالله دارابی جدا شدی، همه ما می دانیم ازدواج تو برای قدرت است، اگر طلاق عیب است چرا از عبدالله جدا شدی و با ابراهیم علیزاده ازدواج کردی؟

برای تو ازدواج کردن خوب است برای دیگران نه؟ چون تو در راس رهبری هستی؟  اما بقیه باید آزار ببینند و جدا نشوند؟

هر کس این حرف را می زد تو نباید می زدی چون تو خودت باعث شدی عبدالله دارابی عایشه را طلاق دهد و ۲ بچه اش در سلیمانیه آواره شوند، تا زن یک رهبر شوی و به کرسی قدرت برسی برای همین هر کس این حرف را می زد تو نباید می زدی.

تو که از عشق آزاد و رابطه جنسی حرف می زنی چطور به خودت اجازه می دهی به این زن این حرفها را بزنی ولو در قالب نصیحت؟!.

اگر طلاق گرفتن و بچه رها کردن عیب است تو هم نباید می کردی پس وقتی حرفی می زنی به حرفهایت فکر کن و رو هوا حرف نزن.

حرفهایی که زده ای و برای این مادر مظلوم فرستاده ای حتی مادر بزرگ من که کنار تنور می نشست این حرفها را نمی زد، حالا تو که مدعی دفاع از حقوق زنان هستی این حرفها را می زنی؟!

از آینده بچه حرف می زنی؟ می گویی بچه در بین رفقایش شرمنده می شود.

خوب این بچه در آینده با شوهرش دچار چه مشکلاتی می شود تو خبر داری؟

این بچه جرات نمی کند جلوی شوهر و خانواده اش بگوید به من تجاوز شده است.

من موردی دارم وقتی فرد به نامزدش گفته به من تجاوز شده همان نامزدش هم به او تجاوز کرده و همیشه با کنایه با او حرف می زند و در نهایت او را طلاق داد تو تضمین می دهی فردا این اتفاق برای او هم نیفتد؟

تضمین می دهی این بچه هر شب کابوس نزند؟

تضمین می دهی تا زنده است نتواند با کسی در رابطه باشد؟

تو او را سرکوب می کنی؟

ما سالهاست برای همین مبارزه می کنیم زن هایی در اروپا کشته شدند تا بتوانند قوانینی تصویب کنند تا متجاوز مجازات شود و تو متجاوز را تبرئه می کنی؟ و بقیه مسائل را پنهان می کنی؟

افرادی اینجا هستند و اگر تهدیدهای سروه ناصری روی آنها تاثیر نگذاشته و تهدید به شکایت کرده بیایند حرف بزنند من در خدمتشان هستم دوربین بفرستند.

دوربین برای کسانی است که می خواهند در مورد مسئله ای که سروه ناصری روی آن سرپوش گذاشته ارسال می شود اگر کسی می خواهد صحبت کند بگوید من ۵ دقیقه دیگر روی خط هستم حرفهایی که باید در مورد سروه ناصری زده می شد من زدم و اگر افراد دیگری حرفهای دیگری هم دارند بزنند.

چون من واقعا من به زنهایی که می خواهند مبارزه چندین ساله زنان را به بیراهه ببرند و خودشان را مدافع حقوق زنان بدانند اجازه این کار را نمی دهم و من جلویشان خواهم ایستاد.

متاسفانه رفقایی که می خواستند در لایو شرکت کنند روی خط نیستند یا نیامده اند یا پشیمون شده اند بهرحال حق خودشان است و اگر آنها هم بخواهند سکوت کنند من نمی کنم.

همانطوریکه در مورد ناهید بهمنی و بدی دیگران حرف زده ام در مورد رفتارهای ناشایستی زنانی که در قدرت هستند هم می ایستم و جلویشان را می گیرم و حرفم را می زنم و اجازه نمی دهم از این بیشتر به مردم دروغ تحویل بدهند.

(فیلم سخنان کازیوه را در کانال تلگرام آکام نیوز ملاحظه فرمائید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا