کارت قرمز دادگاه کیفری اقلیم کردستان به گروهک تروریستی کومله مهتدی/ سمکو بنفشی با وجود تلاش های فراوان کومله تبرئه و از زندان آزاد شد

آکام نیوز: روز سه شنبه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۰، برابر با ۱۳ مارس ۲۰۲۱، سمکو بنفشی از پیشمرگان کومله مهتدی، تحت عنوان ماموریت حزبی به سلیمانیه اعزام می شود، اما پس از رسیدن به سلیمانیه ارتباطش به ظاهر با کومله قطع می شود و عصر همان روز خودروی بدون سرنشین کومله در سلیمانیه پیدا می شود و از آن زمان تا کنون از سمکو بنفشی خبر نبود.

به گزارش آکام نیوز، ۳ روز پس از مفقود شدن سمکو، گروهک تروریستی کومله در اقدامی ناجوانمردانه بیانیه ای صادر کرد و ضمن وارد کردن اتهامات بی پایه و اساسی به وی، اعلام کرد که او در بازداشت قضایی بسر می برد.

مدتی بعد پدر سمکو از سنندج عازم سلیمانیه شد اما مسئولان امنیتی کومله به وی هتاکی کرده و او را تهدید می کنند که در صورت پیگیری وضعیت پسرش، جانش به خطر می افتد!

همسر سمکو هم که پیشمرگ کومله است بارها از سوی عوامل امنیتی کومله و خصوصا عبدالله آذربار تهدید می شود.

در این مدت کمپین های زیادی در حمایت از سمکو و در محکومیت دسیسه کومله و در راس آنها عبدالله آذربار به راه افتاد.

حکمتیست نیز کمپینی گسترده در حمایت از سمکو به راه انداخت تا اینکه در نهایت این تلاش ها نتیجه داد و این کومله بود که خوار و خفیف شد چرا که در روزهای گذشته دستگاه قضایی اقلیم کردستان سمکو بنفشی را از اتهامات وارده تبرئه و حکم آزادی وی را صادر کرد و روسیاهی برای دسیسه چینان کومله باقی ماند.

پیشمرگان کومله باید از سرنوشت سمکو بنفشی درس عبرت بگیرند و هر چه سریع تر از این باند تبهکار و جنایتکار خارج شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا