عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله: جمهوری اسلامی ایران نه با کومله بلکه با هیچ حزب کردستانی سرنگون نمی شود/ کنایه مهتدی به حزب آزادی کردستان/ جمهوریت در اولویت من است

آکام نیوز: نشست عبدالله مهتدی با محوریت کردستان ایران و آینده گروهکها در کلاب هاوس برگزار شد.

به گزارش آکام نیوز، عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله در جلسه پرسش و پاسخی که در کلاب هاوس برگزار شده بود، در پاسخ به سوال یکی از شرکت کنندگان که پرسیده بود؛ کاک عبدالله برنامه شما در ۶ ماه آینده برای سرنگونی جمهوری اسلامی ایران چیست گفت؛

این چه سوالی است؟ جمهوری اسلامی ایران قدرتمند است و این را به صراحت اعلام می کنم، ما بعنوان کومله قادر به سرنگونی جمهوری اسلامی ایران نیستیم، البته نه تنها ما بعنوان کومله، بلکه اگر تمام احزاب کردستان ایران جمع بشوند حتی آنهایی که مدعی هستند نیروی پیشمرگ بیشتری دارند(کنایه به حزب منحله آزادی کردستان) نمی توانند در مقابل جمهوری اسلامی ایران قدم از قدم بردارند و هرگز قادر به سرنگونی جمهوری اسلامی ایران نخواهند بود.

سرکرده کومله تاکید کرد؛ هیچ حزب کردستان ایران نمی تواند جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد و این یک واقعیت است و این را باید حتی احزابی که مدعی هستند تعداد نیروی پیشمرگ زیادی دارند هم بدانند، اگر تمام احزاب استقلال خواه و قوی و نیرومند و بزرگ و کوچک هم گرد هم بیایند، باز هم جمهوری اسلامی سرنگون نمی شود.

عبدالله مهتدی بار دیگر اعلام کرد که تشکیل دولت مستقل کردی در برنامه کومله و حزب دمکرات نیست و تنها راه نزدیک شدن به حکومت مرکزی و مذاکره است.

عبدالله مهتدی در ادامه ضمن طعنه به گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان به سرکردگی حسین یزدان پناه گفت؛

حزب باید سیاسی باشد باید با برنامه باشد، قدرت در این نیتس که نیرو زیاد کند، بعضی احزاب بجای آنکه وارد عرصه سیاسی شوند، در حال تجهیز نظامی و بالا رفتن آمار نیروهایشان هستند و این سیاست درست نیست.

سرکرده گروهک تروریستی کومله در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه کدام سیستم را مناسب ایران می داند گفت؛

من تنها یک سیستم را قبول دارم و آن همین سیستم جمهوریت است و ایران اگر جمهوری باشد به نفعش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا