دم خروس بار دیگر بیرون زد!/ رسوایی بزرگ دیگری برای گروهک کمونیست کارگری

آکام نیوز: اعلام وضعیت اضطراری داخلی و انشقاق و دودستگی جدی میان اعضا و کادرها به دنبال رسوایی همکاری مخفیانه جریان کمونیست کارگری با گروهک سلطنت طلب طرفدار ترامپ.

به گزارش آکام نیوز، در روزهای اخیر و به دنبال انتشار یک فایل ویدیویی در فضای مجازی، یک چهره منفور و بدنام ساکن آمریکا بنام بیژن کیان که سالهاست با وطن فروشی و خیانت به هموطنان ایرانی، مشغول اندوختن ثروت و رفت و آمد در دالان های کنگره ایالات متحده آمریکا است، ابعاد جدیدی از ارتباط و همکاری چندین ساله کادرهای رهبری گروهک کمونیست کارگری را این گروه طرفدار سیاست های ترامپ فاش کرد که موجی از نارضایتی داخلی این گروهک را به دنبال داشت.

شایان ذکر است گروه مزبور تحت نام اندیشکده آوای آزادی در سال ۲۰۱۷ و به دنبال سیاست فشار حداکثری دولت وقت آمریکا به مردم ایران اعلام موجودیت کرده بود شامل نمایندگانی از گروهکها و جریان های ضد مردمی بوده که بارها و بارها برای جلب توجه دشمنان ملت ایران و دریافت کمک های مالی به کنگره آمریکا و سناتورهای آمریکایی مراجعه کرده و تا آنجا پیش می روند که نمایندگانی را برای نشست با مقامات رژیم صهیونیستی به تل آویو می فرستند.

جهت شناخت بیشتر ماهیت شخص بیژن کیان، مدیر این به اصطلاح اندیشکده آزادی برای اطلاع خوانندگان سایت بایستی یادآوری کنیم که این شخص از مشاوران و کادرهای سطح بالای حزب جمهوری خواه آمریکا و نیز از نزدیکان و مشاوران دونالد ترامپ بوده است.

نامبرده همچنین از دلالان اسلحه و نفت گروه تروریستی داعش بوده و یکی از لابی گران فعال رجب طیب اردوغان در کشورهای غربی است.

بیژن کیان که در محافل خارج کشور به عنوان یک فرد لمپن و فرصت طلب شناخته شده است از شرکای تجاری سزگین باران از مافیاهای شناخته شده ترکیه ای است که هم اکنون به جرم قاچاق اسلحه و خرید نفت داعش در کشور اتریش در بازداشت بسر می برد.

لازم به ذکر است پس از این رسوایی گروهک کمونیست کارگری در ارتباط با سلطنت طلبان و گروه های طرفدار ترامپ، نارضایتی عمیقی اعضا و کادرهای این گروهک را فراگرفته و نهایتا رهبری کمونیست کارگری صرفا با یک تکذیبیه اعلام کرده که عضو کمیته مرکزی این گروهک، ندانسته ۴ سال عضو این جریان پرو رایستی بوده و پس از این افشاگری، استعفای خود را به مسئولین این به اصطلاح اندیشکده اعلام کرده است.

برای مردم داخل ایران، ماهیت این گروهک های منفور سالهاست که بر ملا شده است.

مردم ایران این خیانتکاران و وطن فروشانی که بیش از ۴۰ سال است سر در آخور دشمنان ایران دارند را فراموش نخواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا