فضای ملتهب در محافل داخلی و اروپایی گروهک تروریستی کومله پس از اعلام رسمی انتشار کتاب سیطره به نویسندگی کیانوش گلزار راغب و به روایت نادر کیانی/ استقبال گسترده منتقدان داخلی کومله+ فیلم

آکام نیوز/اختصاصی: شنبه ۲۷ فرودین ماه ۱۴۰۱، کیانوش گلزار راغب نویسنده کتاب های پرخواننده شنام، عصرهای کریسکان و برده سور، میهمان ویژه برنامه تلویزیونی شبکه ۱ سیمای جمهوری اسلامی ایران(دعوت) بود.

به گزارش آکام نیوز، دقایقی پس از شروع این برنامه که بصورت زنده از شبکه ۱ سیما در حال پخش بود، کیانوش گلزار راغب بمب خبری که وعده داد را منفجر کرد و برای اولین بار از انتشار کتاب خاطرات نفوذ نادر کیانی به اردوگاه گروهک های تروریستی حزب دمکرات و کومله پرده برداشت.

این اولین باری بود که از زبان این نویسنده چیره دست و برجسته حوزه دفاع مقدس، فاش شد که نادر کیانی به مقر حزب منحله دمکرات هم به شیوه دیگری نفوذ کرده بود.

گلزار راغب که پیش از این با کتاب های شنام، عصرهای کریسکان و برده سور به شهرت زیادی رسیده بود، این بار نادر کیانی را سوژه کتاب جدید خود معرفی کرد.

نویسنده کتاب عصرهای کریسکان که این کتاب وی مورد تقریظ مقام معظم رهبری قرار گرفته بود، در برنامه تلویزیونی دعوت اظهار کرد؛

سیطره خاطرات نادر کیانی است، جوانی انقلابی و متدین که از سنگریز خودی به سنگریز دشمن پرید و ابتدا به مقر حزب منحله دمکرات نفوذ کرد و چون هدف اصلی وی کومله بود پس از آن راهی اردوگاه کومله در زرگویز شد و خاطرات نابی را برای ما به ارمغان آورده است.

در این کتاب داستان واقعی ضرباتی که نادر کیانی به کومله وارد کرد روایت شده است، همچنین مسائلی در این کتاب عنوان شده که برای اولین بار منتشر می شود.

طبق اخبار واصله، پس از اعلام رسمی انتشار این کتاب که به گفته کیانوش گلزار بزودی شاهد انتشار این کتاب خواهیم بود، جو سنگینی بر اردوگاه
گروهکهای تروریست حزب دمکرات و کومله حاکم شده است، چرا که سرکردگان این گروهکها خصوصا گروهک تروریستی کومله، هرگز به عمق بلایی که بر سر آنها آمده بود و آمده است اشاره نکرده اند تا از فشار عناصر خود و افکار عمومی در امان باشند و تلاش کردند تا این نفوذ را آنطوری که بوده نشان ندهند اما در این کتاب، حقایقی فاش می شود که بدون شک باعث بهت و حیرت اعضای ضد انقلاب خواهد شد.

طبق تحقیقات بعمل آمده، اعضای کمیته مرکزی کومله و اعضای داخلی و اروپایی پس از اعلام رسمی انتشار کتاب سیطره، دچار نگرانی شدیدی شده اند.

اما پیش بینی می شود گروهکهای تروریستی کومله و حزب دمکرات، خود را برای پاسخگویی به نیروها و هواداران خود آماده می کنند اما قطعا نخواهند توانست جلوی عمق فاجعه را بگیرند.

جزییات بیشتر در مورد زمان انتشار این کتاب از طریق کیانوش گلزار راغب در صداوسیما و رسانه های رسمی کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا