ایجاد اغتشاشات در داخل کشور دستور کار فوری مرکز همکاری احزاب کردستان در آخرین نشست

آکام نیوز: روز ۳ خردادماه ۱۴۰۱، نشست اضطراری مرکز همکاری احزاب کردستان ایران با شرکت سرکردگان ۴ شاخه منشعب کومله و حزب دمکرات و به میزبانی گروهک تروریستی کومله زحمتکشان کردستان به سرکردگی عمر ایلخانی زاده برگزار شد.

به گزارش آکام نیوز، در پی بروز ناآرامی هایی در برخی از نقاط کشور، با هدف ایجاد اغتشاش و ناآرامی در داخل کشور(شهرهای کردنشین)، مرکز همکاری احزاب منحله کردی، نشستی اضطراری برگزار کردند.

دستور این نشست، ایجاد آشوب و اغتشاش و فرمان به هسته های تشکیلات مخفی کومله ها و دمکرات ها بصورت مشترک، در راستای تحریک مردم به آشوب و اعتراضات، بود.

عمر ایلخانی زاده، خالد عزیزی، عبدالله مهتدی و محمدنظیف قادری و مصطفی هجری( به شیوه آنلاین)، در این نشست حضور داشتند و به جهت اهمیت ایجاد ناامنی در مناطق کردنشین کشور، سران اول گروهکها به این نشست دعوت شده بودند.

شنیده ها حاکی از آن است که سرویس های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی (موساد) به سران اول گروهکهای کردی دستور برگزاری این نشست با محوریت ایجاد آشوب در کشور را داده بودند.

همچنین سرویس های جاسوسی دولت های مختاصم خواستار اتحاد گروهکهای کردی با اپوزیسیون فارس ضد انقلاب با هدف ناامنی در سراسر کشور، شده اند و دلیل برگزاری این نشست آنهم در این برهه از زمان، پیاده کردن دستورات سرویس های جاسوسی است.

همانطوریکه در بیانیه این مرکز هم آمده است، دستور اصلی این نشست، اعتراضات در برخی نقاط کشور بوده و سرکردگان ضد انقلاب به صراحت در بیانیه خود نیز بر این امر تاکید کردند که باید مردم را رهبری و برای اغتشاش سازماندهی نمایند.

در راستای اجرای فرامین سرویس های جاسوسی کشورهای متخاصم در بخشی از بیانیه مرکز همکاری احزاب منحله کردی آمده است؛

“اعتراضات مردم برای رسیدن به خواسته هایشان نیاز به هماهنگی و سازماندهی و انسجام دارد. این اعتراضات و مبارزات مردمی به سطحی رسیده که برای تداوم آن و موفقیت و پیروزی بر رژیم، لازم است یک مرکز و یک سازه سیاسی هماهنگ و متحد تشکیل شود تا مردم را رهبری کرده و آنها را به پیروزی برساند”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا