فوری/ عثمان خلیلی فرمانده جنایتکار و تحت تعقیب گروهک تروریستی کومله و عامل قتل آروین اصلانی، بشدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت

آکام نیوز/اختصاصی: عثمان خلیلی عضو کمیته مرکزی گروهک تروریستی کومله و فرمانده نظامی کومله زحمتکشان کردستان (شاخه عمر ایلخانی زاده) هفته گذشته از اروپا به شمال عراق بازگشت.

به گزارش آکام نیوز، همزمان با بازگشت عثمان خلیلی متهم به قتل آروین اصلانی پیشمرگ کشته شده کومله که تحت تعقیب مراجع قضایی بوده، جلسه داخلی با عضو کادرها و اعضا و پیشمرگان کومله برگزار شد.

عثمان خلیلی در بدو ورود به اردوگاه کومله، قوانین سفت و سختی برای پیشمرگان مقرر کرد، قوانینی که به مذاق پیشمرگان خوش نیامده است.

ممنوعیت خوردن مشروب در اردوگاه، استفاده کلیه پیشمرگان از یونیفرم یکپارچه و…

همین موضوع با واکنش تند کادرهای کومله از جمله محمد سلطانی عضو قدیمی گروهک تروریستی کومله روبرو شد، این درگیری در ابتدا با فحاشی و بکار بردن الفاظ رکیک شروع شد و در نهایت به زدوخورد شدید کشیده شد.

محمد سلطانی به شدت با وضع قوانین جدید از سوی عثمان خلیلی مخالفت کرده و پس از تاکید مجدد عثمان خلیلی بر اجرای این قوانین، محمد سلطانی در حین جلسه با لگد به عثمان خلیلی و میز وی کوبید و پس از زدوخورد های شدید، نیروهای طرفدار عثمان خلیلی، وی را از اردوگاه بیرون کردند.

محمد سلطانی در حال حاضر در اردوگاه نیست و عثمان خلیلی در تلاش است تا محمد سلطانی را از کومله اخراج کند.

وضعیت اردوگاه در حال حاضر متشنج گزارش شده است.

آکام نیوز آمادگی دارد صحبتهای محمد سلطانی در این مورد را پوشش دهد و در صورتیکه محمد سلطانی تمایل داشته باشد می تواند با آکام نیوز تماس بگیرد.

شایان ذکر است عثمان خلیلی مدتها بخاطر تحت تعقیب بودن از سوی مراجع قضایی اقلیم کردستان به توصیه عمر ایلخانی زاده در اروپا به سر می برد اما الان با گذشت زمان به شمال عراق بازگشته است.

دستگاه قضایی حکومت اقلیم کردستان باید با این فرد بلافاصله برخورد کرده و حکم جلب وی را اجرا نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا