استارت خون ریزی در کردستان در چیانیوز زده شد/ فواد شیربگی در چیانیوز: کردستان باید اشغالگر باشد، باید خون بریزیم، اگر خون نریزیم به جایی نمی رسیم/ ما با فارس ها دشمن خونی هستیم!

آکام نیوز: همانطوریکه در یکی از گزارشات آکام نیوز عنوان شده بود، گروهی از منفعلان و اخراجی های کومله، گروهی بنام چانیوز را در فیسبوک با هدف جذب نیرو و دریافت کمک های بیشتر از دولت های متخاصم و در راس آنها رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی و عربستان سعودی، تاسیس کرده اند.

به گزارش آکام نیوز، با نگاهی به چند لایو اخیر این گروهک به خوبی می توان پی برد که جمع دیگری از اخراجی های کومله در این گروه عضو شده اند.

در تازه ترین لایو این گروه به سرکردگی جعفر عابدینی با نام مستعار باور، لایوی با فواد شیربگی از پیشمرگان قدیمی و کادرهای کومله برگزار شد.

فواد شیربگی در این لایو عجیب، دقیقا خواسته های اسرائیل را در راه انداختن یک جنگ داخلی کلید زد.

نامبرده در این لایو به مواردی اشاره کرد که از آن بوی خون به مشام می رسد.

فواد شیربگی اعلام کرد؛ کردها باید اشغالگر باشند و هر آذری که در سرزمین خیالی وی(کردستان) وجود دارد باید بیرون انداخته شوند و شهرهای آنها نیز توسط کردها اشغال شود.

وی در ادامه گفت؛ این جنگ بدون خون و خون ریزی ممکن است و هر کردی بگوید خون ریزی نباید بشود احمق است و نادان و در صف دشمن است! باید خون بریزیم تا به استقلال برسیم اگر خونی نریزیم به استقلال نمی رسیم!

شیربگی در ادامه حرفهایش که با تاییدهای مکرر جعفر عابدینی از مدیران اصلی و صحنه گردان چیانیوز همراه بود گفت؛ ما کردها با فارس ها دشمن خونی هستیم و به خون فارس تشنه هستیم! باید کردها مسلح شوند و در برابر اشغالگران بجنگند( منظور آذری ها و فارس هاست).

این پیشمرگ تروریست کومله که برای بر پا کردن یک خونریزی گسترده در کردستان پول کلانی دریافت کرده، در ادامه به تعریف و تمجید رحیم رشیدی معروف به مستر کرد از مهتدی نیز اشاره کرد و گفت؛

می آیند و می گویند عبدالله مهتدی برای رهبری ایران فرد مناسبی است! برادر این کار فارسها برای خر کردن ما کردهاست!

بزودی جزییات بیشتری از این خبر منتشر می شود

‫۳ دیدگاه ها

  1. عه این فواد چقدر پیر شده . این با ما همخدمتی بود تو ۰۱ تهران به شدت ادم ترسو و حقیری بود برای اینکه به صبحگاه و تیراندازی نیاد همیشه خودش رو به مریضی و بلاهت میزد خود من دو بار بردمش بیمارستان ارتش نزدیک همن ۰۱ تا فواد بتونه مدرک بگیره روانپریشه و نمیتونه ادامه خدمت بده و معاف بشه .
    فواد اون روزها دو تا کتاب لنین خونده بود و یه جور کمونیست مضحک و بی سواد بود . ولی برام جالبه آدمی که از تفنگ و جنگ و پادگان فراری بود و آخر هم معافی کارت قرمز مختص افراد روانی رو گرفت چطور حالا خونریز شده برای ما این پهلوون پنبه؟ حیف اون نون و نمکی که سر سفره ی ما خوردی و چند باری به خونه مون اومدی. بی ناموس ما فارس ها دشمن کرد هستیم؟
    تصاویر کمک به زلزله زده های کرمانشاه را ببین اونوقت دستت میاد ایران و ایرانی یعنی چی. راستی فواد جان موهات سفید شده عقل تو کله ت نیومده هیچ سبیل های نون بربری تو چرا رنگ میکنی دلقک؟

    1. خدایش دمت خیلی خیلی خیلی خیلی گرم حال کردم با دیالوگ ۶ذت مارو نصفه شبی خندوندیی ای واللله داداشم فقط فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا