دلقک معروف ترامپ، رحیم رشیدی معروف به مستر کرد: عبدالله مهتدی شایسته رهبری ایران است!

آکام نیوز: رحیم رشیدی که از او بعنوان دلقک ترامپ نام برده می شود و در کاخ سفید از سوی ترامپ، مورد تمسخر قرار گرفته و “مستر کرد” خطاب شده بود، عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله را بطور غیرمستقیم مورد تمسخر قرار داد.

به گزارش آکام نیوز، رحیم رشیدی یا همان مستر کرد ترامپ در یک مطلبی که اخیرا در صفحه رسمی خود منتشر کرده با این عبارت که” عبدالله مهتدی شایسته رهبری ایران است” او را مورد تمسخر و استهزاء قرار داد.

رشیدی از اعضای قدیمی حزب منحله دمکرات کردستان ایران است که سالهاست در واشنگتن زندگی می کند و مدتی نیز در خدمت تلویزیون رووداو اقلیم کردستان عراق بود.

او رابطه بسیار گرم و خوبی با حزب منحله دمکرات کردستان ایران نیز دارد، حال چنین شخصی چگونه بجای امثال مصطفی هجری، رقیب و دشمن خونی و قدیمی این حزب یعنی کومله و سرکرده این گروه را باید لایق رهبری ایران معرفی کند؟!

پاسخ این سوال روشن است، از آنجاییکه حزب منحله دمکرات، کومله را حتی در حد حزب دوم بودن در کردستان ایران هم قبول ندارند و به همین علت صدها تن از یکدیگر را کشته اند، به رحیم رشیدی دستور می دهند تا عبدالله مهتدی را به واسطه نزدیکی که با اپوزیسیون فارس دارد، از کردستان دور کرده و با این عبارات که” مهتدی شایسته رهبری ایران است” او را سرکار بگذارند تا مهتدی قید کردستان را بزند و در آرزوی زهی خیال باطل خود به سر ببرد، چرا که امثال رحیم رشیدی و حزب دمکرات به خوبی می دانند ملت ایران، نام عبدالله مهتدی را شاید تنها چند بار در بی بی سی و ایران اینترنشال و صدای آمریکا شنیده اند و عبدالله مهتدی در خواب هم به این رویای باطل خود نخواهد رسید برای همین او را دنبال نخود سیاه می فرستند تا خود در کردستان عرض اندام کنند.

شایان ذکر است ادعای رحیم رشیدی که اصولا کسی او را جز در بین اپوزیسیون کردی نمی شناسند، مورد تمسخر کاربران در شبکه های اجتماعی نیز قرار گرفته است.

کاربران می پرسند؛ این مستر کرد ترامپ کیه که کسی را هم لایق رهبری بداند؟!

بعضی کاربران نیز نوشته اند؛

پشت پرده این مطلب، حزب دمکرات است و رحیم رشیدی تنها یک بازیچه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا