حمله حزب منحله آزادی کردستان به کومله و دمکرات: دوران دو حزبی و یک حزبی گذشت+ نمی توانید جریانی را حذف کنید!

آکام نیوز: اخیرا گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان موسوم به پاک، در قطعنامه ای که در آخرین نشست مجلس خود آن را به تصویب رسانده اند، خواستار تشکیل جبهه متحد کردستانی شده و در عین حال نیز شمشیر را از رو برای کومله و دمکرات کشیده و به صراحت اعلام کردند کومله و دمکرات قادر به حذف آنها از صحنه سیاست در کردستان ایران نیستند.

به گزارش آکام نیوز، گرچه در این قطعنامه این جملات بطور غیرمستقیم مورد اشاره قرار گرفته اما هر بیننده ای به راحتی می تواند منظور گروهک پاک را از این جملات و سخنان متوجه شود.

حزب آزادی کردستان به سرکردگی حسین یزدان پناه، گروهی است که تحت حمایت تام مسعود بارزانی و پارتی قرار دارد.

گروهی که به خاطر نزدیکی و مطیع بارزانی بودن همواره مورد نقد کومله و دمکرات قرار گرفته است، به طوریکه هر بار این گروه بیانیه ای صادر می کند و یا حتی مدعی می شود جمهوری اسلامی قصد ترور سرکرده یا اعضای این گروه را در فلان منطقه داشته، نه کومله و نه دمکرات و نه حتی خبات کردستان، بیانیه ها و ادعاهای این گروهک را بازنشر نمی کنند و به این ترتیب، برای حذف این گروه از صحنه رقابت، تلاش های خود را دو چندان کرده اند.

از همین روی است که حسین یزدان پناه پیشنهاد جبهه متحد کردستانی را به کومله و دمکرات و خبات کردستان داده است، پیشنهادی که از همان زمان طرح آن، عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله به صراحت اعلام کرد این گروه، طرح شخص وی را در موضوع “تشکیل جبهه متحد کردستانی” سرقت کرده و قصد دارند آن را به نام خود تمام کنند، این ادعای عبدالله مهتدی حتی در کتابی که بهمن سعیدی برای عبدالله مهتدی چاپ کرده است(۵ سال با عبدالله مهتدی) بارها تکرار شده و در چند فصل از این کتاب، به گروهک حزب آزادی کردستان حمله کرده است.

اخیرا در قطعنامه ای حزب منحله آزادی کردستان، بطور غیرمستقیم خطاب به کومله و دمکرات نوشت؛

مدیریت و حکمرانی بر کردستان ایران، نه با یک حزب شدنی است و نه با دو حزب( منظور مشخصا کومله و دمکرات است).

در جایی دیگر از این قطعنامه نیز آمده است:” احزاب کردستان ایران نمی توانند و قادر به حذف یکی از جریانهای کردستان ایران نیستند و مردم باید نظر بدهند!”

کومله و دمکرات در کمیته مرکز همکاری احزاب کردستان ایران، جایی برای حزب آزادی کردستان در نظر نگرفته اند و این کلمه “حذف” نیز می تواند بخاطر حذف آنها از سوی کومله و دمکرات، مطرح شده باشد.

در گذشته نیز بارها سرکردگان کومله و دمکرات، در محافل داخلی، ضمن حملات تند به سیاستهای افراطی حزب آزادی کردستان، اظهار کرده بودند که حزب آزادی کردستان یک حزب متعلق به کردستان عراق است و مسعود بارزانی شخصا پشت پرده تاسیس این گروهک قرار دارد و پاک زیر نظر وزارت پیشمرگ اقلیم کردستان عراق قرار دارد.

گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان، قوانین بسیار سختگیرانه ای برای اعضای خود پیاده می کند، از جمله تعهد خدمت ۷ ساله( یعنی تا زمانیکه ۷ سال به پایان نرسیده باشد، اعضا حق خروج و کناره گیری ندارند)!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا