در پی حملات تند و تهاجمی نیروهای عبدالله مهتدی به رئوف افسایی فرمانده قدیمی کومله، رئوف افسایی اعلام کرد: حاشا به شما، شما کومله نیستید، شما کومله را به گند کشیده اید+ صد بار دیگر می گویم جوانان کردستانی به کومله ملحق نشوید

آکام نیوز: در پی انتقادات تند رئوف افسایی فرمانده شناخته شده و مطرح دهه ۶۰ ی کومله از اعزام تیم تروریستی از سوی عبدالله مهتدی و کومله به داخل کشور، حمید بهرامی مسئول سایبری کومله بهمراه تیم سایبری کومله، رئوف افسایی را مورد حملات تندی قرار داده و او را با طعنه ملارئوف خطاب کردند.

به گزارش آکام نیوز، رئوف افسایی در پاسخ به حملات حمید بهرامی و تیم سایبری کومله اعلام کرد؛ پاسخ هر حمله شما را با  ۱۰ حمله می دهم.

رئوف افسایی در فیسبوک خود نوشت؛

بعد از لایو سیاسی و انتقادی من در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۲۲ میلادی، سایبری ها و فالانژهای سازمان زحمتکشان به رهبری عبدالله مهتدی من را مورد حملات تندی قرار داده و به من هتاکی و بی حرمتی کردند من بزودی در لایوی آنها را رسوا خواهم کرد.

بار دیگر و صد بار دیگر به جوانان کردستانی اعلام می کنم که به کومله ملحق نشوید، این گروه غیرانقلابی و فالانژ هستند آنها هیچ ربطی به کومله قدیم ندارند.

رهبری شما مزدور رژیم هستند و با رژیم مذاکرات پنهانی می کنند، بسیاری از کادرهای شما نفوذی جمهوری اسلامی هستند نه امثال من.

اگر اینطور نیست چطور است که همه نیروهایتان را از مرز عبور می دهید و همه دستگیر می شوند؟!

من ساکت نمی نشینم و پاسخ تهمت های شما را می دهم.

شما و شخص عبدالله مهتدی کومله نیستید و نام کومله را به گند کشیده اید.

عبدالله مهتدی و کومله، نوکر آمریکا هستند، حاشا از شما، شما کومله نیستید شما فقط نام کومله را به گند کشیده اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا