سرکرده کومله عامل سرویس جاسوسی موساد شد+عبدالله مهتدی، جمهوری اسلامی را تهدید کرد!

نادر کیانی – خبرنگار حوزه بین الملل و امور منطقه ای: هفته گذشته، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، در بیانیه ای کوتاه، از دستگیری یک تیم تروریستی وابسته به موساد خبر داد.

یک روز پس از این بیانیه، گروهک تروریستی کومله مهتدی با صدور بیانیه ای، رسما پذیرفت که تیم مورد نظر وزارت اطلاعات که در بیانیه مذکور، حتی اسمی از کومله برده نشده بود، متعلق به این گروهک است و به این ترتیب کومله مستقیم و غیرمستقیم، پذیرفت که این تیم با هدف پیاده کردن فرامین موساد، به داخل کشور اعزام شده بودند اما هدف این بار کردستان ایران نبود!

هدف فراتر از منطقه غرب و شمالغرب کشور بود، هدف اصفهان و تاسیسات هسته ای جمهوری اسلامی ایران در این شهر بود، این تیم هم در حومه شهر اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

عبدالله مهتدی که گویا از رویای حکمرانی بر کردستان به رویای حکمرانی بر ایران می اندیشد، این بار به مهره اصلی سرویس های جاسوسی رژیم صهیونیستی مبدل شده است.

صهیونیست ها که از این خواب و رویای مهتدی برای حکمرانی بر ایران، باخبر بودند، با این وعده که در صورت تحقق این عملیات، نام او در کل کشور و حتی در شهرهای فارس نشین برسر زبان ها خواهد افتاد، وی را مجاب کردند تا تیمی را به همین منظور و برای خرابکاری و بمب گذاری راهی اصفهان کند و مهتدی هم که مدتهاست با زبان بی زبانی فریاد می زند که من به کردها تمایل زیادی ندارم و به فارس ها علاقه دارم، در رویای ریاست بر ایران، یک تیم را به جوخه مرگ فرستاد.

در این تیم، برادرزاده عبدالله آذربار (وفا آذربار) هم حضور داشت، تا اگر تیم به کمین افتاد، بار فشارهای روانی این ماجرا را از دوش خود کمتر کنند و به دیگر اعضا و خانواده هایشان بگویند، ببینید، برادرزاده مسئول نظامی کومله هم همراه تیم بود!

اما خواب مهتدی تعبیر بدی داشت، تیم به راحتی آب خوردن، شناسایی شد و سوماو برادوست ارومیه، در حالیکه آماده بودند راهی اصفهان شوند، به تور نیروهای امنیتی افتادند و همگی با کلی سلاح و تجهیزات انفجاری دستگیر شدند و هم اکنون در تهران در اختیار وزارت اطلاعات هستند.

چند روز پس از دستگیری این تیم، عبدالله مهتدی، عبدالله آذربار مسئول نظامی خود را به مقابل دوربین رسانه ها فرستاد تا مقداری جو را آرام کنند، چرا که موج حملات اعضای کومله به خاطر این اقدام عبدالله مهتدی شدت گرفته بود و در نهایت مهتدی در گفتگو با سایت عربی نداء الوطن، برای ایران خط و نشان کشید و اعلام کرد اگر بلایی سر نیروهای ما بیاید فلان و بهمان می کنیم!

عبدالله مهتدی در حالی برای جمهوری اسلامی خط و نشان می کشد که تمام نیروهایش، او را عامل اصلی مرگ احتمالی نیروهایشان می دانند و سرکرده کومله برای آنکه فشارها را از خود کم کند، جمهوری اسلامی را تهدید می کند!

نکته قابل توجه این است که عبدالله مهتدی به خوبی می داند با ۲۰۰ پیشمرگ خواب آلود که در عمرشان در یک درگیری نظامی هم حضور نداشته اند، نمی تواند جمهوری اسلامی ایران که از ابرقدرت های نظامی منطقه محسوب می شود را تهدید کند اما این تهدید یک تهدید رسانه ای و فرمالیته صرفا برای آرام نگه داشتن نیروهایش محسوب می شود.

چرا که مهتدی به خوبی می داند اگر جمهوری اسلامی ایران اراده کند با یک موشک بطور کل، نسخه کومله را برای همیشه خواهد پیچید و چه بسا بخاطر اعزام این تیم و سرسپرده شدن مهتدی برای موساد، جمهوری اسلامی این کار را هم بکند!

پس به مهتدی توصیه می کنم، مراقب حرفهایش باشد چرا که نامبرده در حدی نیست جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند و اگر به این رفتارها ادامه دهد، دور از ذهن نیست یک روز از اقلیم کردستان به ایران برگردانده شود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا