مصاحبه اختصاصی نادر کیانی خبرنگار حوزه بین الملل و امور منطقه ای با یک مقام امنیتی+هشدار مقام امنیتی: قطعا گروهک تروریستی کومله در خانه های خودشان غافلگیر خواهند شد و به سزای اعمالشان می رسند

آکام نیوز: “نادر کیانی – خبرنگار حوزه بین الملل و امور منطقه ای” مصاحبه ای با یک مقام امنیتی انجام داده است.

به گزارش آکام نیوز، در مقدمه این مصاحبه آمده است: حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه باعث شهادت تعداد زیادی از مردم بی دفاع فلسطین شد.

در حملات مرگبار رژیم صهیونیستی به غزه، شماری از کودکان بدست جنایتکاران صهیونیست به شهادت رسیدند.

اما سازمان ها و نهادهای حقوق بشری بطور کامل در مرخصی به سر می برند و گویی اتفاقی نیفتاده است!

گویی حقوق بشر تنها برای ایران، چین، روسیه، سوریه، عراق و… رسمیت دارد و در آمریکا و عربستان و اسرائیل، حقوق بشر معنایی ندارد!

کومله هم سکوت کامل پیشه کرده و حاضر به حتی انتشار این خبر هم نیست چرا؟ چون کومله خود مزدور و دست نشانده رژیم صهیونیستی است.

کومله دست در دست رژیم صهیونیستی، جز حمایت و نظاره کردن کشتار کودکان، کاری از دستش بر نمی آید!

گروهک تروریستی کومله بدون شک نطفه ناپاک رژیم صهیونیستی است و برای خوش خدمتی بیشتر به صهیونیست ها حاضر به هر کاری است، از کشتار کودکان کرد مهابادی در جریان رژه نیروهای مسلح گرفته تا اعزام تیم ترور و انفجار به اصفهان.

در همین ارتباط گفتگویی با یک مقام امنیتی انجام دادم. این مقام امنیتی در پاسخ به این سوال که آیا تفاوتی بین کودک کشی امروز صهیونیست ها با جنایات کومله می بینید؟

این مقام امنیتی در پاسخ اظهار کرد؛ هیچ تفاوتی در بین آنها نیست، کومله قطعا باید پاسخگو باشد چرا که این گروهک در حال حمایت از یک رژیم کودک کش و جانی است.

کومله با رژیم صهیونیستی چه تفاوتی دارد؟ شما خوب یادتان هست که در جریان رژه نیروهای مسلح در شهر مهاباد، تعدادی از کودکان کرد مهابادی به شهادت رسیدند، این بمب را کومله کار گذاشته بود، این بمب در مکانی کار گذشته شده بود که صف حضور کودکان و والدین آنها بود و نیروهای مسلح در محل بمب کاشته کومله حضور نداشتند.

آن ماموریت هم توسط موساد به کومله محول شده بود و گروهک تروریستی کومله به درخواست رژیم کودک کش، کودک کشی کرد، صهیونیست ها کودکان غزه را به شهادت می رسانند و کومله ای ها کودکان هم زبان خودشان را به شهادت می رسانند تا به رژیم صهیونیستی ادای احترام کنند و بگویند ما هم می کشیم و کودک و نوجوان و جوان و پیر برایمان فرقی ندارد.

این مقام امنیتی اظهار کرد؛

اگر در جریان بمب گذاری  مهاباد، کومله به خوبی از پس این ماموریت بر نمی آمد، امروز موساد، ماموریت جدیدی به آنها نمی داد.

گروهک تروریستی کومله به درخواست موساد، در رژه مهاباد کودکان بی گناه و بی دفاع و معصوم را کشت،چرا که رژیم صهیونیستی، به کشتن کودکان علاقه خاصی دارد و به همین علت هم است که می بینیم کومله حاضر به صدور بیانیه در محکومیت رژیم صهیونیستی نشد.

این مقام امنیتی در پایان ضمن هشدار جدی به گروهک تروریستی کومله اظهار کرد؛

طبق آیه وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ، (سوره مبارکه آل عمران آیه ۵۴)، قطعا جنایات کومله بی پاسخ نخواهد ماند و انشاالله گروهک تروریستی کومله در خانه های خودشان، غافلگیر خواهند شد و به سزای اعمالشان می رسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا