حملات تند اعضای کومله کمونیستی به ابراهیم علیزاده سرکرده کومله کمونیستی بخاطر اخراج همسنگران قدیمی خود: ابراهیم علیزاده صدام حسین دوم است+سند

آکام نیوز: در پی اخراج پیشمرگان قدیمی کومله طیف صلاح مازوجی از اردوگاه زرگویز، پیشمرگان و اعضای کومله به ابراهیم علیزاده حمله کرده و او را به صدام تشبیه کردند.

به گزارش آکام نیوز، روز گذشته خبری در آکام نیوز منتشر شد، در این خبر به اخراج پیشمرگان کومله طیف صلاح مازوجی از اردوگاه اشاره شد.

ابراهیم علیزاده به نیروهای خود دستور داده بود تا به پیشمرگانی که همسنگر خودش بودند بخاطر نزدیکی به صلاح مازوجی اجازه ورود به اردوگاه و خانه هایشان را ندهند.

فیلمی از بی خانمانی پیشمرگان کومله کمونیستی نیز منتشر شد که در این فیلم، اعضا و پیشمرگان کومله در پشت دیوار مقر مهمانان شب را به روز رسانده بودند.

با انتشار این فیلم و خبر، اعضا و پیشمرگان کومله به سیاستهای دیکتاتورمآبانه ابراهیم علیزاده حمله کرده و او را به صدام حسین تشبیه کردند.

یکی از اعضای قدیمی کومله خطاب به ابراهیم علیزاده سرکرده کومله کمونیستی نوشت؛

“ابراهیم علیزاده شرم کن، اگر اندازه سپاه پاسداران قدرت تسلیحاتی داشتی از صدام هم بیشتر دیکتاتور بودی”.

در پستی دیگر نوشته شده؛

“من چند سال پیش گفته بودم که احزاب ناسیونالیزم کرد ایرانی در آینده قبر)امام) خمینی را هر روز از جانب مردم کرد از رحمت و درود پر می کنند، همانطور که در کردستان عراق، شاهد بودیم و هستیم که روزانه مردم کرد عراق، به خمینی سلام و درود و رحمت می فرستند”.

یکی دیگر از اعضای کومله نوشت”:

“در جریانی که آزار جنسی یک کودک به مسئله ای روزمره تبدیل و آگاهانه انکار و نادیده می شود؛ غیردمکراتیک بودن و غیرانسانی بودن آن آیا از قبل مشخص نبود؟”

شایان ذکر است ابراهیم علیزاده در اقدامی عجیب و غیرانسانی، افرادی را که تا دیروز برای او نگهبانی می دادند و همسنگر او بودند را تنها بخاطر انتقاد از سیاستها و نزدیکی به یار قدیمی اش(صلاح مازوجی)، از ورود به خانه هایشان در اردوگاه زرگویز منع کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا