هتاکی و فحاشی های کوچه بازاری جانشین سرکرده گروهک مدعی اخلاقمداری!+ شباهت رفتار حسن رحمان پناه با مجاهدین خلق!

آکام نیوز: حسن رحمان پناه از اعضای کمیته مرکزی گروهک تروریستی کومله کمونیستی، پس از انتشار مطلبی از عباس منصوران از کادرهای قدیمی و سرشناس کومله در انتقاد از سیاستهای دیکتاتورمآبانه ابراهیم علیزاده سرکرده دیکتاتور کومله کمونیستی، به او حمله ور شد.

به گزارش آکام نیوز، حسن رحمان پناه با بکار بردن ادبیاتی سخیف و غیراخلاقی، اقدام به ترور شخصیتی عباس منصوران کرد، فردی که تا دیروز همسنگر قدیمی وی بود و تا زمانیکه از کومله کمونیستی انتقاد نکرده بود، فردی با پرستیژ و انقلابی خطاب می شد!

حسن رحمان پناه جانشین ابراهیم علیزاده در متنی پر از تحقیر و ترور شخصیتی و کلمات و تعابیر زشت، ضمن تهدید عباس منصوران، نوشت؛

“این عنصر بی تاریخ، این عامل تخریب و هوچیگری، این شخص دهن لق، جاعل و مخرب به ظاهر چپ را که به صفوف حزب کمونیست ایران خزید و به سخنگوی جریان انشعابی از کومله و لجن مال کردن تاریخ آن با ادبیات اسلامی پرداخت و در حال نشخوار کردن روزانه آن است، ماری بود که از آستین این حزب سر برآورد و وظیفه اش بهم زدن صفوف و مناسبات حزب کمونیست، نیروهای چپ، کمونیست و ضد حکومت اسلامی است، به اسم (عباس منصوران یا رضا منصوری) او را بیشتر بشناسید و رسوا کنید”!!!

این نوع ادبیات و رفتارهای تحقیرآمیز از دهان فردی بیرون می آید که خود و گروهش مدعی اخلاقمداری و قانونمداری هستند، مدعی هستند افراد با هر گرایشی که داشته باشند در حزب ما آزادانه می توانند اظهار نظر کنند!

وقتی افکار عمومی این رفتارها را از حسن رحمان پناه می بیند، یاد مجاهدین خلق می افتد، گروهی که همچون منافقین، فرقه ای و دیکتاتوری رفتار می کنند!

به مردم کردستان هشدار می دهیم، مراقب باشند، این گروهک، امروز در قدرت نیست که اینگونه همسنگران قدیمی خود را حذف و ترور شخصیتی می کند، تصور کنید این گروه قدرت را در دست داشت، وقتی به نیروهای خود رحمی نمی کند، چطور انتظار می رود تحمل انتقادهای مردم عادی را داشته باشند؟!

تاریخ خود قضاوت می کند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا