انتشار فایل تماس تهدیدآمیز و فحاشی های رکیک و غیراخلاقی سوران آذربار برادرزاده عبدالله آذربار مسئول نظامی گروهک تروریستی کومله به کیوان فرجی کادر قدیمی کومله+سند

آکام نیوز: پس از لایوهای انتقادی کیوان فرجی کادر قدیمی گروهک تروریستی کومله بر علیه عبدالله آذربار مسئول نظامی گروهک کومله و سیاستهای عبدالله مهتدی در اعزام تیم به منطقه، نیروهای نزدیک به عبدالله آذربار، کیوان فرجی را بارها مورد تهدید و فحاشی قرار دادند.

به گزارش آکام نیوز، روز گذشته، سوران آذربار برادرزاده عبدالله آذربار که او نیز همچون عموی خود، عبدالله آذربار پله های ترقی را در کومله به سرعت سرسام آوری طی کرده و به سمت های مهمی در گروهک کومله مهتدی، دست پیدا کرده، برای خوش خدمتی به عبدالله مهتدی و عموی خود، عبدالله آذربار، با کیوان فرجی تماس گرفت و با الفاظ بسیار رکیک، غیراخلاقی و مستهجنی، نامبرده را مورد خطاب قرار داد.

در این تماس تلفنی که فایل آن را ملاحظه می کنید، سوران آذربار، کیوان فرجی را بارها تهدید کرده و به او برچسب نفوذی و عامل جمهوری اسلامی را هم می دهد.

این ادبیات سخیف در حالی از سوی مسئولان کومله بیان می شود که این گروهک، مدعی هستند، نیروهای آنها، افرادی اخلاقمدار و تابع دیسیپلین یک پیشمرگ انقلابی کومله ای هستند!

قضاوت با شما!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا