تلاش های مذبوحانه گروهک کومله برای سیاسی جلوه دادن عناصر نظامی دستگیرشده در اصفهان+تصاویر نظامی پیشمرگان حذف شود!

آکام نیوز: پس از دستگیری تیم تروریستی کومله در اصفهان، توسط نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران، واکنش های زیادی نسبت به موضع گیری های رهبران کومله در مورد نحوه اطلاع رسانی این خبر، شروع شد.

به گزارش آکام نیوز، پس از دستگیری تیم تروریستی کومله، عبدالله آذربار مصاحبه های مختلفی انجام داد، این مصاحبه ها دوپهلو بودند و هر بار عبدالله آذربار، نسبت به مصاحبه های قبلی، موضع گیری های متفاوتی انجام می داد.

سپس گروهک تروریستی کومله، تصاویر دستگیرشدگان را با یونیفرم پیشمرگی و اسلحه منتشر کرد. این در حالی بود که عبدالله آذربار مدعی شده بود این تیم مسلح نبودند و برای کار سیاسی عازم کشور شده بودند.

عبدالله آذربار مسئول نظامی کومله پس از بیانیه رسمی وزارت اطلاعات در مورد دستگیری تیم وابسته به موساد آنهم در حالیکه اسمی از کومله برده نشده بود، اعلام کرد که دستگیرشدگان پیشمرگ کومله بودند و سپس عکس آنها را با اسلحه منتشر کرد این در حالی بود که نامبرده مدعی شده بود این افراد سیاسی بودند و برای کار سیاسی به کشور اعزام شده بودند!

کومله که تلاش های مذبوحانه ای برای سیاسی جلوه دادن عناصر نظامی دستگیر شده در اصفهان انجام داد، اما این تلاش ها بیشتر خرابکاری بود و به ضرر کومله تمام شد.

با بالاگرفتن انتقادات از این رویه، کومله به تیم سایبری خود دستور داد تا تصاویر نظامی پیشمرگان دستگیر شده را حذف کنند!

 

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا