فوری/ بیانیه مهم کمیته مرکزی کومله – طیف صلاح مازوجی: پیشمرگان ما از دسترسی به وسایل شخصی خود هم منع شده اند

آکام نیوز: کمیته مرکزی کومله – حزب کمونیست ایران (طیف صلاح مازوجی) در دومین بیانیه مهم خود، تاکید کرد؛ جریان انشعابی(طیف ابراهیم علیزاده) همچنان بر رفتارهای غیرانسانی خود اصرار دارند.

به گزارش آکام نیوز، در بخشی از اطلاعیه شماره ۲ کمیته مرکزی کومله – طیف صلاح مازوجی خطاب به افکار عمومی آمده است؛

“اطلاعیه شمارە ٢ کمیته مرکزی کومه له در مورد اصرار رهبری جریان انشعابی بر ادامه رفتارهای غیرانسانی”

همانطور که قبلا به اطلاع رساندیم اکنون سه روز است جریان انشعابی با ممانعت از ورود رفقای ما به خانه و محل زندگی شان در اردوگاه زرگویز شرایط غیر انسانی را به رفقای ما تحمیل کرده اند. رفقای ما در شرایطی که حتی از دسترسی به وسایل شخصی خود هم منع شده اند سه شبانه روز را در محوطه جلو روابط عمومی زرگویز سپری کرده اند. اگر چه در طی چند روز گذشته این رفتار به غایت غیر انسانی رهبری جریان انشعابی با انزجار برخی از سازمانهای سیاسی و جمعیت وسیعی از انسانهای مبارز و آزاده در داخل و خارج از کشور و بویژه در شهرهای کردستان ایران مواجه شده است، اما رهبری این جریان همچنان بر ادامه رفتار غیر انسانی خود پافشاری می کند و به رفقای ما اجازه ورود به خانه های خود در اردوگاه را نمی دهد. نگاهی به اطلاعیه دبیرخانه جریان انشعابی و مسکوت گذاشتن این واقعه تأسف برانگیز معنایی جز دهن کجی آشکار به افکار عمومی و پافشاری بر ادامه این رفتار غیر انسانی ندارد.

رهبری جریان انشعابی می خواهد شکست آشکار و ناکامی های سیاسی خود در داخل شهرهای کردستان و تأثیرات روانی آن بر صفوفش را با باصطلاح قدرقدرتی و تشنج آفرینی در اردوگاه و تبلیغات هیستریک در شبکه های اجتماعی جبران کند.

رهبری جریان انشعابی به خیال واهی خود با مصادره کامل امکانات مالی و ملزومات فعالیت سیاسی این تشکیلات می تواند مانع پیشبرد فعالیت کمونیستی ما شود.

رهبری جریان انشعابی تاکنون بارها اعلام کرده اند «که ادامه کاری فعالیت ما در کردستان عراق به عنوان یک جریان سیاسی به کسب اجازه از حکومت اقلیم کردستان نیاز دارد و در حوزه اختیارات آنها نیست». این در حالی است که مسئولین بخش روابط عمومی اتحادیه میهنی کردستان بارها در دیدارهای رسمی با هیئت های کمیته مرکزی کومه له اعلام کرده اند که در صورتی که شما دو طرف بر سر ماندن در اردوگاه با هم به توافق برسید ما با آن مشکلی نخواهیم داشت. رهبری جریان انشعابی با تکرار این ادعا تلاش می کند از زیر بار مسئولیت مصادره و غصب امکانات این تشکیلات و وضعیتی که به بار آورده است شانه خالی کند. با اینحال در این تردیدی نیست که اتحادیه میهنی به دلایل مختلف و در عمل دست جریان انشعابی را در پیشبرد نقشه هایش باز گذاشته است.

ما بار دیگر به رهبری جریان انشعابی و شخص ابراهیم علیزاده اعلام می کنیم که با رفع ممانعت از ورود رفقای ما به خانه ها و محلی زندگی شان به تشنج آفرینی پایان داده تا بیش از این برای رسانه های تبلیغاتی اداره اطلاعات رژیم جمهوری اسلامی خوراک تبلیغی فراهم نکنند. رفع ممانعت از ورود رفقای ما به خانه هایشان کمک می کند تا فضای مناسب برای حل این بحران فراهم آید. می توانیم با هم به توافق برسیم که با خارج شدن رفقای ما از اردوگاه، گفتگو برای تقسیم امکانات فعالیت سیاسی این تشکیلات را آغاز کنیم.

در پایان از همه اعضا و دوستداران حزب می خواهیم که با متانت و بردباری کامل به بحران پیش آمده برخورد نمایند، در دام تبلیغات هیستریک جریان انشعابی گرفتار نیایند و از هرگونه تبلیغات و اظهار نظری که به فضا و فرهنگ سیاسی سالم و پیشرو لطمه می زند بطور اکید پرهیز کنند و در موارد لازم در چهار چوب مواضع رسمی کومه له و حزب کمونیست ایران به روشنگری بپردازند.

مشروح کامل این بیانیه را ملاحظه می فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا