مرگ کودک پیشمرگ ۱۶ ساله گروهک تروریستی حزب دمکرات کردستان ایران+ عکس

آکام نیوز: تصویری که ملاحظه می کنید، مربوط به بچه یکی از پیشمرگان گروهک تروریستی حزب دمکرات نیست، بلکه متلعق به پیشمرگ گروهک تروریستی حزب دمکرات است!

به گزارش آکام نیوز، در اساسنامه گروهک تروریستی حزب دمکرات، قید شده که به هیچ عنوان، افراد زیر ۱۸ سال بعنوان پیشمرگ جذب نمی شوند!

اما در واقعیت امر بارها و بارها، تصاویر کودکان زیر ۱۸ سال، منتشر شده و بر خلاف چرندیات اساسنامه این گروهک، اکثر جذب شدگان، زیر ۱۸ سال هستند، چرا که در این سن، افراد به بلوغ کامل فکری نمی رسند و به راحتی شستشوی مغزی داده می شوند.

یکی از این کودکان معصوم، که در سن بسیار کمی، فریب خورد و جذب این گروهک شد، اوین قادرزاده نام دارد.

اوین ۱۶ ساله، اهل اشنویه از توابع استان آذربایجان غربی است که به تازگی جذب این گروهک شده بود.

نامبرده در سال ۱۴۰۰، فریب خورده و به گروهک تروریستی حزب دمکرات ملحق می شود اما در مدت زمان کوتاهی، متوجه دروغ بودن شعارهای این گروهک، و دامی که برایش پهن شده بود می شود و از خانواده خود برای بازگشت، طلب کمک می کند.

پدر و مادر اوین، بارها به همراه برادرش،برای بازگرداندن وی، عازم مقر گروهک تروریستی حزب دمکرات در کویه عراق می شوند اما گروهک تروریستی حزب دمکرات،  مانع بازگشت وی می شود.

اوین نیز از شدت غصه و فشارهای روحی و روانی، روز گذشته (۲۴ مردادماه ۱۴۰۱) با اسلحه به زندگی خود پایان می دهد! و این هدیه گروهک تروریستی حزب دمکرات به مردم کردستان در سالگرد تاسیس این گروهک تروریستی بود!

شایان ذکر است تعداد زیادی از کودک پیشمرگان در گروهک تروریستی حزب دمکرات، قصد بازگشت به کشور را دارند که حزب منحله دمکرات، مانع بازگشت این افراد می شود و اوین و اوین ها در حزب دمکرات کم نیستند.

حکومت اقلیم کردستان عراق نیز متاسفانه هرگز به دادخواهی خانواده های فریب خوردگان رسیدگی نمی کند و همواره، حامی و پشتیبان کامل گروهک تروریستی حزب دمکرات است.

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا