دو منفورترین گروهک های خارج نشین تنهاتر و درمانده تر از قبل+ وقتی که دستور اربابان صهیونیستی، کمونیست کارگری و باند مهتدی را دورهم جمع می کند!

آکام نیوز: اخیرا و بدنبال دستگیری تعدادی از عوامل مسلح باند زحمتکشان به سرکردگی عبداله مهتد ی که قصد انجا م خرابکاری و فرامین رژیم صهیونیستی در برخی نقاط حساس کشور را داشتند، با رصد اطلاعاتی دقیق نیروهای امنیتی کشور به دام افتاده و پیش از انجام هرگونه عملیات تروریستی دستگیر می شوند.

به گزارش آکام نیوز، در ادامه و با دستپاچگی سرکردگان باند تروریستی مهتدی و اعلام مواضع متناقض در رابطه با چگونگی دستگیری این تروریست ها و از طرفی دیگر تکرار چندین باره اشتباهات فاحش مهتدی و به کام مرگ فرستادن پیشمرگان بخت برگشته با انتقاد و محکومیت شدید سایر گروهک های معاند روبرو گشته و همه آنها یکصدا اعمال غیر مسئولانه و خودسرانه باند زحمتکشان را محکوم کرده اند.

اما در این میان و در اتفاقی غیرمنتظره فرقه کمونیست کارگری به سرکردگی حمید تقوایی در یک اقدام عجیب و با یک چرخش تاریخی و با استناد به مواضع و به اصطلاح بیانیه های باند مهتدی، ضمن به رسمیت شناختن این جریان و نام گذاری شان با نام کومله، اقدام به تهیه برنامه های تلویزیونی، انتشار بیانیه، فعالیت رسانه ای و برگزاری تجمعات مشترک و سازماندهی شده با باند مهتدی گردیده است.

این در حالیست که پیشتر منصور حکمت رهبری وقت جریان کمونیست کارگری و به دنبال اوج گیری اختالفات درون کومله و انشعابات متعدد، ضمن تاکید بر بایکوت جریان مهتدی، آنها را باند زحمتکشان و تبهکار خطاب داده و به اتفاق آرا حاضرین در کنگره، در اسناد درون گروهی ثبت و قید گردیده است.

اما اکنون و زمانیکه موقعیت گروهک های مزدور و اجیر شده رژیم صهیونیستی به خطر افتاده، دشمنان دیرینه حال با یک چرخش تاریخی اقدام به ائتلاف و فعالیت هماهنگ شده کرده اند و از سویی دیگر دست گروهک هایی که سر در آخور رژیم کودک کش فلسطینی دارند برای همگان بیش از پیش عیان می شود.

یکی از کادرهای قدیمی جریان کمونیست کارگری که اخیرا با سیاست های رهبری این گروه به سرکردگی حمید تقوایی دچار اختلاف و زاویه جدی شده است در تماس با مدیریت آکام نیوز ضمن تاکید بر مخفی ماندن نامش اعلام کرد که در جلسات درون گروهی رهبری کمونیست کارگری با یک دستور سازمانی از سوی حمید تقوایی و رهبری این جریان تاکید شده، ضمن اعلام حمایت علنی از تروریست های دستگیر شده باند مهتدی، لازم است که تمامی اعضا و کادرهای این گروه در سطح شبکه های اجتماعی از این افراد مسلح دستگیر شده تحت نام زندانی و فعال سیاسی حمایت کنند.

قابل توجه خوانندگان محترم و جهت یادآوری تاریخ به استحضار می رساند که از روزی که باند زحمتکشان از جریان کومله به دلیل جنگ بر سر پست رهبری جدا شده است، نه جریان کمونیست کارگری و نه هیچ جریان معاند دیگری آنها را نه حزب نامیده اند نه به مثابه جریان کومله آنها را به رسمیت شناخته اند.

کمونیست کارگری به سرکردگی حمید تقوایی که اکنون گوی شارالتانیسم را از باند چاقوکش مهتدی ربوده است در اقدامی مشابه، برای دیگر تروریست دستگیر شده یعنی جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی جریان پادشاهی موسوم به تندر، اقدام به تهیه برنامه تلوزیونی و تجمعات هماهنگ شده کرده بود، این در حالیست که سرسپردگی این گروهک تروریستی به عوامل رژیم صهیونیستی و اقدام به ترور شهروندان عادی کشورمان بر همگان آشکار است.

همچنین به کرات و همراه با افشای اسناد مستدل از سوی دیگر گروهک ها، تا به امروز باند زحمتکشان با دستور مستقیم عبداله مهتدی بارها اقدام به ترور دوستان قدیمی خود، حذف فیزیکی منتقدین داخلی و خارجی و همینطور تیراندازی و خرابکاری در دیگر اردوگاه های گروهک های معاند کرده است.

قابل توجه اینکه باند مهتدی که در سالیان اخیر با تالش جهت نزدیک شدن و همنوایی با سایر گروه های معاند خارج نشین در تالش بود که چهره ای دمکراتیک از خود نشان دهد و در ائتلاف های گوناگونی نظیر مرکز همکاری گروهک های کردی ، جریان به اصالح گذار، سلطنت طلبان و غیره شرکت فعاالنه ای داشته، اکنون با سکوت و تنها ماندن از سوی تمامی این جریان ها روبرو گشته به طوریکه حتی در تجمعات اخیر این گروه، دریغ از حتی حمایت ضمنی و شرکت این گروه ها در همراهی با باند زحمتکشان.

اما این اقدام گروهک کمونیست کارگری به وضوح نشان می دهد که سیاست های این جریان همراستا با گروهک های مزدوری چون باند مهتدی و جریان لمپن پادشاهی است و زمانیکه موقعیت گروهک های مزدور رژیم صهیونیستی متزلزل می شو د از اربابان اشغالگر خود دستور م یگیرند که با شوآف و پروپاگاندای تبلیغی به یاری یکدیگر بشتابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا